مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه برای عقب نماندن از سایر رقبایتان به ناچار مجبورید از ابزار ها و تکنولوژی های روز استفاده کنید . بحث داغ در سال های اخیر ، بحث دیجیتال مارکتینگ بوده . در این مقاله سعی شده خیلی کوتاه درباره ی استراتژی ها وپیشبر کاربا استفاده ازدیجیتال مارکتینگ صحبت شود و به این سوال پاسخ دهیم چرا اصلا دیجیتال مارکتینگ ؟

 

استراتژی های مربوط به دیجیتال مارکتینگ برای گرفتن مطلوب ترین نتیجه :

متخصصان و بلاگر های زیادی هستند که درباره استراتژی ها و ابزار دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنند . خیلی از تکنیک هایی که الان داغ هستند و بازار شلوغی را دارند در آینده فراموش میشوند و به خاک سپرده میشوند پس ما از شما میخواهیم که نسبت به خلق استراتژی های خودتان مراقب باشید .

در واقع استراتژی هایی که در حال حاضر برای دیجیتال مارکتینگ به کار میگیریم شبیه حالت سنتی و قدیمی خودش است با این تفاوت که ما اکنون این استراتژی ها را در بستر وب به اجرا در می آوریم و از قدرت تکنولوژی و ابزار های وابسته  به آن استفاده می کنیم . پس تا اینجا فهمیدیم که تغییرات زیادی در استراتژی مارکتینگ آنلاین روی نداده و تنها ما نیاز داریم که به درک درستی در استفاده از امکانات آنلاین برای مارکتینگ بپردازیم .

دیجیتال مارکتینگ چگونه کار ما را پیش میبرد ؟

دیجیتال مارکتینگ به طریق مختلفی کار می کند . تفاوت عمده ای با حالت قدیمی خودش ندارد .

در حال حاضر اغلب افراد از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند . هر چی بیشتر میبینند بیشتر تمایل به خرید محصولات و استفاده از خدمات می کنند . پس محصول شما یا خدماتی که ارائه میدهید باید به صورت آنلاین معرفی شود و به گوش مردمی که بعدا مخاطب و مشتری شما خواهند شد ، برسد .

خیلی از مواقع افراد مستقیما به طور آنلاین از وبسایت شما محصول میخرند یا خدمات میگیرند . اما مواقعی هم وجود دارد که افراد محصول و خدمات را به طور آنلاین میبیند و با شما ارتباط برقرار می کنند و سپس به مغاز و یا شرکت شما رجوع می کنند .

و اینگونه است که دیجیتال مارکتینگ اهمیت پیدا می کند .

  • ۰
  • ۰

1.ساخت و تهیه ویدیو

ویدیو مانند طوفان شبکه های اجتماعی را گرفته است . 80 درصد مشتریان معمولا در فضای آنلاین بعد از دیدن ویدیو هایی که به معرفی محصولات میپردازند اقدام به خرید می کنند . لازم نیست ساخت ویدیو را در حد حرفه ای یاد بگیرید . حتی اگر ابتدایی ترین ها را هم بلد باشید به شما کمک بزرگی در پیشبرد اهدافتان خواهد کرد .

2. سئو و Sem

داشتن ابتدایی ترین دانش هم درباره ی این دو برای هر دیجیتال مارکتری ضروری است . برای داشتن هر گونه موفقیتی در زمینه ی دیجیتال داشتن اندک دانش لازم است .

3.تولید محتوا 

مهم ترین و باارزش ترین بخش دیجیتال مارکتینگ به بخش تولید محتوای آن اختصاص دارد . این بخش تعیین کننده ی جذب و نگهداشتن مشتری است . محتوا هر چقدر گیرا تر باشد به جذب مشتری کمک می کند . شایان ذکر است که به این مهم توجه داشته باشید ،نوع محتوا باتوجه به شبکه اجتماعی که باهاشون کار می کنید متفاوت است .

4.آنالیز داده ها 

 ابزار های تحلیل وب و شبکه های اجتماعی برای کاربر ها و کاربرد های مختلف وجود دارد . اما اینکه بدانید با توجه به شبکه ی اجتماعی که دارین از کدام ابزار تحلیل استفاده کنید نکته ای است که باید به آن توجه فرمایید .

5.برنامه ریزی و تفکر براساس دیزاین 

 لازمه ی این امر این است که شما زیاد طراحی و دیزاین های مختلف را دیده باشین . باید درک درستی از نگاه مشتری داشته باشید . اندک کار با ابزار هایی مثل فتوشاپ را بلد باشید .

6.داشتن علم تکنولوژی 

پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ تکنولوژی و سایت و اپلیکیشن است بهتر است آنهارا در حد نیاز بلد باشید .

7. توانایی متقاعد کردن 

اینکه شما بتوانید مشتری ها را متقاعد کنید یک توانمندی ارزشمند هست . پس روی این ویژگی حساب باز کنید و سعی در تقویت آن کنید .