مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رپورتارژ به معنای گزارش یا شرح انجام کار است . 

به عبارتی آگهی در روزنامه، اولین بستری بود که رپورتاژ در آن پیاده‌سازی می‌شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، رپورتاژ به مرور وارد سایر رسانه‌ها شد و پس از تبلیغ محصولات در شبکه‌های تلویزیونی، این شیوه امروز به یکی از موثر‌ترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است.

امروزه کسب‌و‌کار‌های موفق، کمتر به دنبال تبلیغ مستقیم محصول یا خدماتی هستند که ارائه می‌کنند و با استفاده از شیوه‌های نوین مثل رپورتاژ آگهی، سعی می‌کنند برند خود را معرفی نمایند. 

هدف هر کسب ‌و کار رشد کردن است. افزایش قابلیت دیده شدن به واسطه تبلیغاتی که در واقع یک بیان داستان و خدمت است تا تبلیغ، به این رشد کمک می کند. برای بازاریابان دیجیتال، این به این معنی است که بازدهی سرمایه آن‌ها باید ماه های بعد از نشر رپورتاژ نتایج مثبت خود را نشان دهد .

یک رپورتاژ شانس زیادی برای دیده شدن ندارد اگر به شکل تبلیغاتی نوشته شود و تنها به هدف درج رپورتاژ از آن استفاده شود. این نشان دهنده اهمیت داستانی که بیان می کنید، به علاوه نوع نوشتار متن است. به همین ترتیب اگر به درج رپورتاژ مفید و موثر روی آورید، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود . علاوه بر این، رپورتاژ آگهی منبع درآمد مناسبی برای سایت مبدأ به حساب می‌آید که خبر تبلیغاتی در آن منتشر می‌شود. در حال حاضر ادمین سایت‌های پربازدید از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و با کمک آن بخشی از هزینه‌های نگهداری سایت را پوشش می‌دهند. این در حالی است که رپورتاژ آگهی تأثیر قابل توجهی در افزایش تعداد خوانندگان سایت و همچنین زمانی دارد که برای مشاهده مطالب سایت صرف می‌کنند .

 رپورتاژ آگهی به پیامی که قصد انتقال آن را به مخاطب دارید اعتبار می افزاید.  هر بار که رپورتاژ منتشر می شود تعامل نیز بالا خواهد رفت و از سویی دیگر به بهبود سئو منجر خواهد شد. از این رو توجه به کل پیامی که قصد دارید آن را انتقال دهید نتایج بهتری در بر خواهد داشت تا اینکه سعی کنید مخاطب را اغوا کنید.

از ریپورتاژ آگهی هدفمند و درست استفاده کنید تا به نتایج دلخواهتان برسید .

 

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید، همه تلاش می کنند که در کسب و کار خود بازاریابی محتوا داشته باشند؛ پس چرا از میان این همه، فقط تعداد معدود و انگشت شماری موفق می شوند تا در صدر جدول رده بندی جستجوی گوگل قرار بگیرند؟! دلیل آن مشخص است، به این دلیل که درگیر اشتباهات بازاریابی محتوا می شوند.

علت آن چه چیزی می تواند باشد؟ یکی از دلایلی که شاید از نظر شما پیش پا افتاده باشد این است که بازاریابان شرکت ها دقیقا همان چیزی که آن شرکت دارد انجام می دهد را بازگو نمی کنند؛ بلکه صرفا از یک سری کلمات و جمله بندی های مصنوعی و فریبنده استفاده می کنند.

تولید محتوای کارآمد، اولین شرط موفقیت در دنیای کسب و کارهای مدرن است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تقریبا تمام صاحبان مشاغل، بخشی یا تمام کار خود را اینترنتی کرده‌اند و در تیمشان حداقل یک نفر هست که روش و نکات تولید محتوا را می‌داند. اگر شما هم با مشاغل اینترنتی سر و کار دارید، بهتر است نکات تولید محتوا را به خوبی بدانید تا بتوانید به رشد و موفقیت کسب و کار خود کمک کنید !

برای دانستن این که چگونه محتوایی را برای مخاطب مورد نظرتان تولید کنید، لازم است که از مشتری ایده‌آل‌تان ذهنیت درستی داشته باشید و آن را به طور مکتوب نگه دارید. در ادامه به این ذهنیت، «ذهنیت مشتری ایده‌آل» خواهیم گفت. داشتن این ذهنیت در بسیاری از زمینه‌ها از جمله بازاریابی، فروش، طراحی محصول و ارائه خدمات کمک بسیاری خواهند کرد. همچنین باعث می‌شود که مشتری ایده‌آل را شناخته و محصولات را بر اساس نیازهای مشتری ارتقا دهیم.

به اطلاعات آماری سایت خودنگاهی بیندازید تا ببینید که کاربران چگونه به محتوای شما عکس‌العمل نشان می‌دهند. هنگام استفاده از فرم در سایت خود، سعی کنید اطلاعات مهمی را در فرم‌ها بپرسید. مثلا اگر فکر می‌کنید زمان رسیدن محصول یا خدمات برای مشتری مهم است، این مورد را به صورت یک سوال در فرم خود آورده و از کاربران درباره آن بپرسی

شما برای موفقیت در بازاریابی محتوا، نیاز به یک استراتژی دارید. هر استراتژی، حتی یک استراتژی بد، بهتر از آن است که هیچ استراتژی ای نداشته باشید. با یک استراتژی بد لااقل در حال تلاش هستید که نقاط ضعف آن را پیدا کنید و نقاط قوت آن را تقویت کنید. اما بدون هیچگونه استراتژی شما فقط دارید وقت، انرژی و سرمایه خودتان را از دست می دهید و بدتر از آن نام تجاری و برندتان را خراب می کنید.

بلاخره ممکن است با کمی جستجو در اینترنت، متوجه شده باشید شرکت هایی هستند که توانسته اند با رعایت درست بازاریابی محتوا به صدر جدول رده بندی جستجوی گوگل برسند. چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که بعد از انجام درست بازاریابی محتوا شما باید صبور بوده و در کار خود تداوم داشته باشید، تا بالاخره موتورهای جستجوی گوگل بیشتر شما را بشناسند و بیشتر به شما برخورد کنند در این صورت هست که می توانید رتبه خوبی از گوگل بگیرید.

  • ۰
  • ۰

احتمالا شما هم فکر می کنید امروزه با با پیشرفت تکنولوژی و ظهور بستر های جدید ارتباطات ، استفاده از پیامرسانی مثل پیامک رایج نیست . اگر این چنین افکاری در ذهن شما رسوخ پیدا کرده پیشنهاد می کنم این مقاله رو تا انتها مطالعه فرمایید . 

در دنیای امروز همه ی ما به دنبال نشان دادن چیزی هستیم . از هر بستر ممکن استفاده می کنیم تا بتوانیم پیام خودمان را به مردم و هر کسی که گوشی برای شنیدن و چشمی برای دیدن دارد برسانیم . از آنجایی که همانقدر که وجود نت و بستر های ارتباطاتی این عمل را برای ما آسان کرده ، به همان میزان هم رقابت بین رقیبان شدت بیشتری یافته است . برای پیروزی در این میدان نباید از کوچکترین ابزار ها چشم پوشی کنیم . 

تبلیغات پیامکی از گذشته تا به امروز پابرجا باقی مانده و یکی از دلایل اصلی آن این است که باتوجه به میزان هزینه ی کمی که می کنید ، سود دهی بالایی هم نصیبتان می شود .

تبلیغات پیامکی راهی را پیش روی شما قرار می دهد تا علاوه بر جذب مشتری به نگهداری آن هم بپردازید . همانطور که قطعا برای خیلی از شما ها واضحه ، نگهداشتن مشتری می تواند روی عملکرد کسب و کارتان تاثیر به سزایی بگذارد . شما می توانید با پیامک از خرید مشتریانتان تشکر کنید ، می توانید حراج را با پیامک اطلاع رسانی کنید یا حتی با ارسال کد تخفیف به مشتریان آن ها را تشویق به خرید کنید  !

مخاطبان خودتان را بشناسید و در جهت بهبود ارتباط با آن ها قدم بردارید ، در این میان از بازاریابی تبلیغات پیامکی چشم پوشی نکنید .

  • ۰
  • ۰

عید قربان جشنواره ای اسلامی برای گرامیداشت کار بزرگ حضرت ابراهیم(ع) و پیروی از دستور خدا برای فدا کردن پسرش است. مسلمانان در سراسر جهان این عید را جشن می گیرند. در عید قربان ، بسیاری از مسلمانان برای نماز خواندن و گوش دادن به خطبه در یک مسجد تلاش ویژه ای می کنند. آنها همچنین لباس های جدید می پوشند ، به دیدار اعضای خانواده و دوستان خود می روند و ممکن است در اقدامی معروف به قربانی کردن، به طور نمادین حیوانی را قربانی کنند. این نمایانگر حیوانی است که حضرت ابراهیم(ع) به جای پسرش قربانی کرد. در ادامه قصد داریم جدید اس ام اس های تبریک عید قربان را عرضه کنیم

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز که هر کسب و کاری چه کوچک و چه بزرگ در حال تلاش برای دیده شدن است و می خواهد صدای کسب و کار و خدماتش را به گوش سایرین برساند استفاده از تبلیغات برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب از الزامات است . امروزه تبلیغات تنها به بیلبورد و تراکت ها و رسانه هایی چون تلویزیون و رادیو ختم نمی شود . در این عصر ما با اینترنت و فضای تحت وب روبه رو هستیم که راه تبلیغات را برای بسیار از شرکت ها به خصوص شرکت های کوچک که توانایی پرداخت هزینه های بالا برای تبلیغات را ندارند هموار کرده است و نکته هائز اهمیت بازدهی و سود دهی بالای آن است . 

احتمالا شما هم نام کمپین تبلیغاتی را شنیده اید . در این مقاله سعی شده این موضوع را هر چند اندک مورد برزرسی قرار دهیم.

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از فعالیت های هدفمند است که پشت آن استراتژی های قوی چیده شده است و هدف آن یافتن مخاطب هدف و تاثیر گزاری روی او است تا به این طریق بتوان به فروش محصولات و ارائه خدمات پرداخت .

در واقع  استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. به این صورت که یک پیام یکسان که از طریق رسانه های مختلف که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته می شود .

کمپین تبلیغاتی این امکان را برای دارندگان کسب و کار فراهم می کنند تا باتوجه به نیاز روز به پیشبرد اهداف خود بپردازند و از این طریق سود بیشتری را کسب کنند . 

در طی این مراحل به این مهم توجه داشته باشید :

1. محصولات و خدمات خود را درست بشناسید و از جایگاه شرکت و برندتان آگاهی کامل داشته باشید .

2. سعی کنید بازار هدف خود تان را شناسایی کنید و استراتژی ها را بر حسب رفع تقاضای مخاطبانتان بچینید .

3. در تبلیغات خلاقیت حرف اول را میزند . پس خلاقانه به معرفی محصولات خودتان بپردازید .

  • ۰
  • ۰

از گزینه بازاریابی ایمیل با مصرف کننده استفاده کنید. اگر می خواهید از طریق بازاریابی دیجیتال فروش را افزایش دهید ، باید بازاریابی ایمیل را به عنوان یکی از استراتژی ها انتخاب کنید. از آنجا که اکنون یک وب سایت و یک وبلاگ عالی ایجاد کرده اید (با فرض) ، تبلیغ مطالب نیز ضروری است. برای افزایش فروش آنلاین 2020 ، شما باید شروع به استفاده از ایمیلهایی کنید که در پایگاه داده اصلی شما ذخیره شده اند و آنها را به تعداد دسته بندی هایی که فکر می کنید خوب نیستند ، جدا کنید. سپس ، ارسال پیام های سفارشی برای هر مجموعه مخاطب را ادامه دهید. ایده های طرح بازاریابی باید به گونه ای باشد که هیچ محتوای ناآشنایی برای شخص اشتباهی ارسال نشود.

اگر مثالی بزنید ، اگر شخصی در وب سایت املاک و مستغلات عضو شده باشد ، اگر مساله خرید خانه باشد ، ملک باید برای خریداران وبلاگ ها و محصولات خود را بازاریابی کند. به همین ترتیب ، برای فروشندگان نیز یکسان است. منطقی نیست وقتی محتوای بازاریابی را با گروه های مختلف افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، تبادل کنید. همچنان می توانید خبرنامه های معمولی را برای آنها ارسال کنید و همچنین به آرامی محصولی را در وبلاگ مورد نظر ارسال کنید. اگر این مشتری است که قبلاً هرگز در کنار شما قرار نگرفته است ، می توانید تخفیف های بار اول کاربر را برای آنها ارسال کنید.

بازاریابی ایمیل کاملاً اساسی است زیرا از نظر ترافیک یا وب سایت یک معیار مهم است. شما باید یاد بگیرید که چگونه می توانید کل لیست مشترکان را سازماندهی کنید و همچنین برنامه های بازاریابی از طریق ایمیل را برنامه ریزی کنید. می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید طرح های ایمیل جذاب نیز ایجاد کنید. فراموش نکنید که هنگام بازاریابی ایمیل ، یک خط موضوع خلاق اضافه کنید.

  • ۰
  • ۰

پیام کوتاه تجاری یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین روشهای ارتباطی برای کسب و کارهای امروزی است. در بسیاری از مشاغل، از راه اندازی های کوچک گرفته تا مشاغل بزرگ شرکت های بزرگ، از مزایای خرید پنل پیامکی برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده می کنند.

مزایای پنل پیامکی برای ارسال پیام کوتاه تجاری
سریع و آسان
ارسال پیام کوتاه سریع و آسان است. به سادگی پیام خود را بنویسید و سپس شماره مشخصی را که می خواهید پیام برای او ارسال شود را وارد کنید و یا یک گروه مخاطب خاص را انتخاب کنید که می تواند شامل صدها هزار مخاطب باشد.

کم هزینه
نیازی به وجود طراحانی برای ایجاد طراحی های گسترده بصری نیست ، نیازی به استخدام یک متخصص تبلیغات Google نیست ، این یک پیام موثر ساده است که می تواند به هزاران مشتری برسد.

تاثیر گذار
بهترین چیز در مورد پیام کوتاه تجاری این است که بسیار مؤثر است. 98٪ از کل پیام های متنی خوانده می شوند و 90٪ از کل پیام های متنی در مدت 3 دقیقه خوانده می شوند. در حالی که ایمیل دارای نرخ باز شدن حدود 20٪ است.

اینها فقط برخی از مزایای پیامک های تجاری است که برخی از دلایلی هستند که امروزه پیامک های تجاری بسیار محبوب می شوند و چرا به رشد نمایی خود ادامه می دهند. با این حال به دلیل زیاد بودن نرخ پیامک های گسترده ، شروع آن کمی دلهره آور است. بنابراین ما لیستی از برخی از نکات عالی را که باید دنبال کنید برای شما جمع کرده ایم تا مطمئن شوید که در مسیر درست راه می روید.

به مشتری خود بگویید که شما چه کسی هستید
به نظر می رسد بدیهی است ، اما بدون اینکه بتوانید آرم یا مارک تجاری خود را در پیام خود قرار دهید ، باید مطمئن شوید که Sender ID خود را به عنوان نام تجاری خود تعیین کرده اید ، این امر مستقیماً به مشتری می گوید که پیام از چه کسی است.

پیام را کوتاه و شیرین نگه دارید
همانطور که می دانید 98٪ از کلیه گیرندگان پیام شما را می خوانند ، تمایل به تلاش و گفتن بیش از حد و جزئیات زیادی در این مورد وجود دارد. آن را کوتاه ، شیرین نگه دارید.

دیتابیس خود را بخش بندی کنید
در شغل و بانک اطلاعاتی شما ممکن است مشتریانی داشته باشید که فقط به خدمات خاصی که ارائه می دهید علاقه دارید ، به عنوان مثال در مورد استخدام ، یک متقاضی فقط می خواهد درباره شغل های موجود در بخش خود بشنود. بنابراین با توجه به علایق ، سن ، جنس یا خدمات خود ، پایگاه داده خود را طبقه بندی کنید و هر کاری لازم باشد برای اطمینان از ارسال پیام های مربوط به مشتریان استفاده کنید.

از یک دعوت به عمل ساده استفاده کنید
اطمینان حاصل کنید که دعوت به عمل شما نه تنها قابل درک است بلکه پیگیری آن نیز آسان است. پیوندی به وب سایت خود یا پیوند URL صفحه وب که می خواهید از آنها بازدید کنید، یا آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که می خواهید با آنها تماس بگیرند را درج کنید.

به زمان بندی فکر کنید
اطمینان حاصل کنید که روز و ساعتی که قصد دارید پیام شما ارسال شود، مناسب است. گیرندگان شما در آن زمان چه کاری انجام می دهند؟ بدیهی است که شما نمی خواهید یک پیام را در وسط شب بفرستید ، اما به محتوای پیام خود و عملکردی که گیرنده برای انجام آن نیاز دارید فکر کنید - آیا این روز و ساعت با پیام شما مطابقت دارد؟ ارسال پیام یادآوری یک ماه قبل از قرار ملاقات 1 ماه قبل از قرار ملاقات باید ارسال شود نه 5 دقیقه قبل قرار ملاقات.

  • ۰
  • ۰

هنگامی که هیچ ایده بازاریابی ندارید ، باید بدانید که یک وب سایت خوب سنگ بنای فروش شما است. تیم فروش دیجیتال و بازاریابی سازمان شما نیز در مورد همین موارد توافق دارند. شما می خواهید مشتریان خود برای انجام خرید به وب سایت شما پایان دهند. بنابراین ، سایتی بسیار معتبر و رقابتی را حفظ کنید که دارای تمامی مؤلفه ها باشد. وب سایت شما فقط برای هدف بازدید نیست.

این برای استفاده از خدمات شماست. از این رو می توانید مطمئن شوید که هر قسمت از وب سایت را با دقت طراحی می کنید. هر صفحه باید دارای یک CTA یا تماس فراخوان باشد ، و آنها را به سمت مصرف کنندگان ترغیب می کند تعاملاتی مانند پیشنهاد و بارگیری را انجام دهند. آنها همچنین باید صفحه خدمات ، صفحه تماس با ما را بررسی کنند تا آنها بتوانند یک مشاوره برنامه ریزی کنند. به این ترتیب می توانید ایمیل های آنها را بدست آورید تا بتوانید این بازدید کنندگان را به پایگاه داده اصلی شرکت خود اضافه کنید. این بانک اطلاعاتی در گامهای بعدی که برای ارتقاء فروش در تجارت خود برداشته اید از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

علاوه بر همه اینها ، وب سایت را به درستی تنظیم کنید - SEO را بهینه کنید تا بتوانید از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. کیفیت سایت باید اهمیت داشته باشد و سئو شما نیز باید مهم باشد. وب سایتهایی که این روزها طراحی شده اند با در نظر گرفتن این موارد طراحی می شوند. از این رو ، چند نکته را در اینجا و آنجا ببندید ، و باید یک وب سایت خوب برای تجارت کوچک خود داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

هنگامی که به فکر ایده های مختلف بازاریابی در کسب و کار برای افزایش فروش هستید، باید به بازاریابی گسترده آنلاین بالقوه فکر کنید. بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال است که به سرعت در حال رشد است تا به بهترین روشها برای بهبود فروش شرکت شما تبدیل شود.

با بازاریابی دیجیتال ، شما تجارت خود را به گونه ای پیش می برید که به آرامی پایگاه مشتری خود را گسترش می دهید. جذب مشتری برای رشد یک تجارت بسیار مهم است و همانطور که می دانید اگر مشتری ها حضور آنلاین برندی را پیدا کنند، پس از آن بسیار باورنکردنی خواهد بود.

جدای از این ، خدمات بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا مخاطبان بالقوه را هدف بگیرید و دسترسی خود را به خدمات بازاریابی تجاری گسترش دهید. شما می توانید با استفاده از تکنیک های مختلفی از جمله SEO ، PPC ، SEM و غیره بر روی مخاطبان هدف خود کاملاً متمرکز کنید. هدف اصلی در اینجا دستیابی به مجموعه ای از مخاطبان هدف است و شما می توانید با کمک بازاریابی دیجیتال این کار را انجام دهید.

هنگامی که مشاغل خود را بازاریابی می کنید، آن را از دو طریق انجام می دهید: بازاریابی سنتی و همچنین بازاریابی دیجیتال. اما هنگامی که شما از طریق دیجیتال کار می کنید، از سبک سنتی بهتر و قوی تر است. شما نیازی به صرف منابع، وقت و پرسنل برای آن ندارید. همچنین می توانید به جای چاپ و تلویزیون، تعداد بیشتری نرخ تبدیل با وب داشته باشید.

بنابراین ، هنگامی که شما استراتژی های مختلف بازاریابی را در ذهن دارید ، می توانید همه آنها را از طریق بازاریابی دیجیتال اعمال کنید. برای بازاریابی مشاغل کوچک و همچنین مشاغل بزرگ بسیار عالی است زیرا همه می توانند برندهای قدرتمندی را در شرکت های مربوطه خود ایجاد کنند. هر شرکت در بازاریابی دیجیتال برابر است.

جدای از این، این امر می تواند به روشهای مختلفی مانند بهبود نتایج جستجو کمک کند اما به ما اجازه می دهد تا بر ایده های مختلفی که می توانیم برای افزایش فروش مشاغل ایجاد کنیم، متمرکز شویم. تمام طراحی ها فقط از طریق بازاریابی دیجیتال انجام می شود. از این رو، در مقالات آتی مراحل اجرایی برنامه شما و افزایش فروش از طریق بازاریابی دیجیتال آمده است.