مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۲ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیشتر بازاریابی رستوران‌ها به دنبال جذب افراد جدید است – از دست دادن فرصت برای ایجاد وفاداری با افراد گذشته و فعلی. با استفاده از بازاریابی پیامکی برای رستوران ها از طریق پنل اس ام اس رستوران می توانید روابط ارزشمند و طولانی مدتی با مردم ایجاد کنید. در اینجا راهنمای نهایی نحوه عملکرد آن است. سامانه پیامکی رستوران یک رسانه ترجیحی برای تولید سرنخ است و توسط اکثر رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل پیامکی رستوران به صاحبان رستوران ها این امکان را می دهد تا هویت برند خود را ایجاد کنند، در اولین فرصت به گروه هدف خود برسند و همزمان برند خود را تبلیغ کنند.

بازاریابی پیامکی برای موارد استفاده در رستوران

چالشی که رستوران ها دارند این است که مردم وارد می شوند، غذا می خورند، پول می دهند و می روند. فرصت کمی برای ایجاد روابط و دعوت از مهمانان وجود دارد.

اینجاست که پیامک وارد می‌شود. وقتی شماره‌های تلفن را جمع‌آوری می‌کنید، ارتباطی با مشتریان خود دارید که می‌توانید از آن برای افزایش فروش و افزایش ارزش طول عمر مشتری استفاده کنید.

رایج‌ترین روشی که رستوران‌ها با استفاده از شماره تلفن‌ها کسب و کار خود را تکرار می‌کنند، ارسال تبلیغات حساس به زمان است که اغلب منجر به فروش فوری می‌شود.

این یک تاکتیک نسبتا ارزان با پتانسیل ROI بزرگ است. این فقط یک مورد استفاده است. ما همچنین رستوران ها را دیده ایم:

  • سفارشات آنلاین را هدایت کنید
  • وقتی غذا یا میز مشتری آماده است پیامک ارسال کنید
  • پیکاپ کنار خیابان را مدیریت کنید
  • مدیریت رزرو از طریق پیامک
  • یک برنامه وفاداری SMS ایجاد کنید
  • و بیشتر!

ما این موارد استفاده را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد. اما اول، اینجاست که چرا بازاریابی متنی از طریق پنل اس ام اس رستوران بسیار موثر است.

مزایای پنل اس ام اس رستوران

بازاریابی رستوران در چند سال گذشته بسیار پیچیده تر شده است. رقابت در حال داغ شدن است و افرادی که به دنبال پر کردن شکم خود هستند اکنون مجموعه ای از گزینه های ممکن را دارند.

این فقط تعداد غذاخوری ها نیست که افزایش یافته است - انفجاری در تعداد کانال های بازاریابی که برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند، رخ داده است.

اکنون رایج است که رستوران ها خود را در رسانه های اجتماعی، ایمیل، موتورهای جستجو و سایت های نقد تبلیغ کنند. همه این کانال ها مزایای خود را دارند، اما هیچ کدام از مزایای بی نظیر بازاریابی پیامکی سود نمی برند:

  • نرخ باز 98 درصد
  • 36% نرخ کلیک (CTR)
  • نرخ تبدیل 45 درصد

هیچ کانال دیگری وجود ندارد که بتواند همان سطح تعامل را تضمین کند و آن را برای رستوران‌هایی که برای جلب توجه مشتریان رقابت می‌کنند بسیار ارزشمند می‌کند.

چرا رستوران شما نباید از تلفن های شخصی به مشتریان پیامک ارسال کند؟

چه یک غذاخوری کوچک یا یک رستوران چندمکانی باشید، نباید از تلفن شخصی خود به مشتریان پیامک ارسال کنید. ما این وسوسه را درک می کنیم: وقتی کارکنان به راحتی می توانند مکالمات را از طریق برنامه پیامک تلفن خود انجام دهند، چرا در پنل اس ام اس رستوران سرمایه گذاری کنید؟

  • هنگامی که از تلفن شخصی استفاده می کنید، بینشی از مکالمات بین کارکنان و مشتریان خود ندارید
  • شما نمی توانید از پیامک های انبوه استفاده کنید، از ویژگی های صندوق ورودی مانند الگوها استفاده کنید، یا غذاخوری ها را در فهرست ها سازماندهی کنید.
  • امکان دسترسی چند نفر به صندوق ورودی یک شماره وجود ندارد

به همین دلیل است که شما به یک پنل پیامکی رستوران نیاز دارید که از هر دستگاهی کار کند. این به شما امکان می دهد چندین کاربر اضافه کنید، پیام های متنی انبوه ارسال کنید و از ویژگی هایی استفاده کنید که تیم و عملیات شما را کارآمدتر می کند.

  • ۰
  • ۰

صنعت قهوه یک تجارت پررونق است. علیرغم وجود ابزارهای بازاریابی متعدد، صاحبان کافه ها و کافی شاپ ها سرویس پیام کوتاه را ترجیح می دهند زیرا مستقیم ترین کانال برای ایجاد آگاهی از برند است. هنگامی که ما پیام کوتاه را با سایر اشکال بازاریابی مانند ایمیل، تماس، آگهی و تبلیغات مقایسه می کنیم، پیامک به وضوح در بین تمام رسانه های بازاریابی مرسوم برنده است. تقریباً تنها 22 درصد از مردم یک ایمیل را باز می‌کنند در حالی که پیامک دارای نرخ باز شدن فوق‌العاده 98 درصد است و در نتیجه آن را به محبوب‌ترین ابزار تبلیغاتی برای ارتباط با مخاطب هدف در سطح عمیق‌تر تبدیل می‌کند.

آیا می‌دانستید 81 درصد از مردم برای یافتن یک کافه‌فروشی جدید در شهر خود، گوشی‌های هوشمند خود را مرور می‌کنند. این امر به وضوح راه را برای صاحبان کافه ها و کافی شاپ ها هموار کرده است تا شروع به پیاده سازی پنل اس ام اس در استراتژی بازاریابی خود کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه چگونه می‌توانید با پنل اس ام اس یکپارچه کردن سرویس پیامک انبوه برای کافه‌شاپ را شروع کنید تا درآمد زیادی برای کسب و کار کافه‌تان ایجاد کنید. برای مطالعه بیشتر کلیک کنید:

https://hamkaransms.com/Blog/sms-panel-coffee-shop-cafes-3107/