مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در فضای رقابتی فزاینده فن‌آوری اس ام اس، انتخاب بهترین پنل اس ام اس برای کسب‌وکار شما بیش از یک مقایسه قیمت ساده است . اگرچه هزینه بسیار مهم است ، برخی از جنبه‌های دیگر وجود دارند که باید قبل از عقد قرارداد با ارایه‌دهنده پنل پیامکی در نظر گرفته شوند . این‌ها شامل چیزهایی مانند قابلیت اطمینان ، مقیاس پذیری ، تجربه ، نرخ تحویل پیام و دسترسی هستند، که همه آن‌ها نقش حیاتی در موفقیت کمپین ‌های پیام‌رسانی SMS شما و ترکیب آن‌ها ایفا می‌کنند . نگاهی به برخی از جنبه‌های بالا می‌اندازیم تا ببنیم بهترین پنل اس ام اس کدام است. شما باید قبل از انتخاب یک سامانه پیامک انبوه ایده آل، نکات ذیل را برای کسب‌وکار خود در نظر بگیرید:

هزینه
هزینه نه تنها به قیمت یک پیام واحد، بلکه به کلیه هزینه های مربوط به پیوستن و ارسال پیام کوتاه از طریق یک سرویس دهنده خاص اشاره دارد. مواردی که باید به آنها توجه شود این است که آیا هزینه تنظیم شده وجود دارد یا خیر ، اگر هزینه تبلیغ شده برای هر پیام کوتاه شامل مالیات بر ارزش افزوده است یا اعتبارات استفاده نشده منقضی می شود. هرکدام از اینها ممکن است به طور غیر منتظره یک کمپین پیامکی را بیش از بودجه پیش ببرند.
قابلیت اطمینان
هنگام انتخاب ارائه دهنده پیام کوتاه ، اطمینان حاصل کنید که آنها یک سرویس قابل اعتماد ، مطمئن و ثابت با پشتیبانی و پشتیبانی مطلوب از مشتری ارائه می دهند. در بسیاری از موارد ، ارائه دهندگان پیام کوتاه بودجه ای می توانند پیامک های کم هزینه را ارائه دهند و این کار را انجام می دهند ، به این دلیل که مسیرهای پیام رسانی خود را بهینه نکرده اند یا چارچوب پشتیبانی قابل اعتمادی ایجاد نکرده اند.
کاربر پسند
یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب ارائه دهنده پیام رسانی انبوه نادیده گرفته می شود ، سهولت استفاده از سرویس است. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده یک پلت فرم قابل دسترسی و آسان برای استفاده را ارائه می دهد که تمام نیازهای پیام کوتاه شما را برآورده می کند.

ادغام آسان
 ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه را انتخاب کنید که یکپارچه سازی API با اسناد و مدارک جامع را ارائه دهد. این باعث می شود پیام کوتاه وب سایت ، برنامه تلفن همراه یا سیستم CRM شما را روان و بدون عارضه کند.

نرخ تحویل پیام
همه ارائه دهندگان پیام کوتاه به طور یکسان ایجاد نشده اند ، به خصوص هنگامی که صحبت از نرخ تحویل پیامک است. با تحویل موفقیت آمیز پیام کوتاه که قابل بحث نیست ، مطمئن شوید که ارائه دهنده پیام کوتاه را انتخاب می کنید که با سایر تجمع کنندگان و شبکه های محلی و جهانی ارتباط مستقیم داشته باشد. با این کار اطمینان حاصل می کنید که اکثر پیام های پیامکی شما با حداقل تأخیر و مشکلات روبرو می شوند. 

تجربه و دانش صنعت
جستجوی ارائه دهندگانی که با مقررات صنعت آشنا هستند و از بهترین روش ها حمایت می کنند ، مهم است. نگاهی به عضویت آنها در ارگانهای صنفی یا انجمن های مربوطه راهی سریع برای بررسی این موضوع است. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که مورد اعتماد ، باتجربه و حضور تثبیت شده در بازار باشد.
رسیدن
در آخر ، بهترین پنل اس ام اس آن است که بتواند تحویل جهانی به طیف وسیعی از شبکه ها را تضمین کند. پنل پیامک شما هرگز نباید خدمات را فقط به کشور خود محدود کند. انتخاب بهترین سامانه پیامکی لزوماً کار ترسناکی نیست. پایبند بودن به این چک لیست اطمینان حاصل می کند که شما یک پنل پیامکی ایده آل را انتخاب می کنید که رابط کاربر پسند ، دانش تخصصی و تحویل عالی با دامنه جهانی را ارائه می دهد.

  • ۰
  • ۰

امروزه سامانه های پیامکی که به آن پنل اس ام اس هم می گویند. از طریق برنامه کاربردی به افراد در کنار ارسال پیام های تک (مانند رمزهای یک بار ورود و اعلان های تحویل) ، پیام های تعاملی (مانند سرویس های پیام رسان گروهی) و خدمات شماره دریافتی (مانند به عنوان کمپین های بازاریابی تلفن همراه ، رأی دادن یا خطوط اطلاعاتی) امکان ارسال پیام های انبوه پیامکی را هم می دهد. یک ویژگی مشخص در پیام رسانی انبوه پنل های پیامکی این است که مشاغل و سازمان ها می توانند از یک یا چند راه حل برای ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده کنند ، یعنی. یک برنامه تلفن همراه ، یک برنامه نرم افزاری، یک رابط وب همچون پنل اس ام اس و یا یک API SMS را با وب سایت یا سیستم خود ادغام کنید. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. ویژگی حائز اهمیت پنل اس ام اس عبارتست از زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام، ارسال هدفمند بر اساس سن و جنسیت، منطقه و شهر، برگزاری نظر سنجی و قرعه کشی. پنل اس ام اس(https://hamkaransms.com/) باید ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی، سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست باشد.

این رابط راه حل های پیام رسان انبوه با درگاه پیامکی ارائه دهندگان خدمات برای اطمینان از ارسال پیام به شماره تلفن های همراه در هر کجای دنیا اطمینان حاصل می کند. دروازه پیام کوتاه به عنوان یک رله بین اپراتورهای شبکه تلفن همراه و یک ارائه دهنده خدمات برنامه های بی سیم عمل می کند. این درگاه های پیامکی اجازه می دهد تا ترافیک پیام کوتاه از طریق اتصال مستقیم به SMSC (مرکز خدمات پیام کوتاه) از طریق فعالیت شبکه تلفن همراه و سپس بر روی شماره تلفن همراه گیرنده توزیع شود.

با شناسایی نیازهای جدید کسب و کار یا منافع عمومی، استفاده از پنل پیامکی انبوه به طور مداوم در حال پیشرفت است. از مشاغل کلان گرفته تا شرکت های کوچک ، گروه های اجتماعی گرفته تا موسسات آموزشی ، پیام کوتاه انبوه یک راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت ارتباطات با گروه های تماس کوچک یا بزرگ ارائه می دهد. قبل از شروع ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه ، توجه به این نکته ضروری است که شما باید از مقررات خاص کشور خود و کشوری که پیامک ارسال می کنید پیروی کنید.

بنابراین پنل اس ام اس انبوه توصیفی برای سرویس های پیام رسانی پیامکی کاربردی به شخص است. این به طور خاص به ارسال تعداد زیادی پیام کوتاه به تلفن های همراه گروه از پیش تعیین شده گیرندگان اشاره دارد.

  • ۰
  • ۰

در یک جامعه دیجیتال ، ما بیش از گذشته با تبلیغات بمباران می شویم. گشت و گذار در وب؟ ما با صدها تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات نوار جانبی و فیلم پخش خودکار روبرو شده ایم. تلنگر از طریق کابل؟ میزان تبلیغات در یک ساعت تلویزیون تنها در سال 2018 به کل زمان رسیده است. رسانه های اجتماعی؟ تبلیغات حمایت مالی پست الکترونیک؟ فراموشش کن. طبق گفته VentureBeat ، از هر 10 نفر یک نفر بیش از 1000 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند و تعداد معدودی از ما بخشی از آن جامعه آماری هستیم که پیامهای خوانده نشده آنها به 5 رقم می رسد. حقیقت این است که دنیای بازاریابی دیجیتال اشباع نشده است ، هنوز یک مکان وجود دارد که توجه غیرقابل تفکر خود را به آن جلب می کنیم: پیامک های متنی ما. یک دلیل وجود دارد که بازاریابی پیامکی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. بیشتر افراد بیشتر پیامهای متنی خود را می خوانند.

هنگامی که شما نیازمند ارسال پیام های کوتاه و دقیق به مشتریان، شرکا یا کارمندان هستید، پیامک متنی یا اس ام اس بیانگر روشی مقرون به صرفه، کارآمد و ایمن برای برقراری ارتباط است. تحقیقات نشان داده است که پیام های پیامکی 98٪ نرخ باز شدن دارند و 90٪ متون در 3 دقیقه خوانده می شوند. به عبارت دیگر: این یکی از مستقیم ترین خطوط مربوط به مصرف کنندگان و رهبری بالقوه است ، اما فقط به این دلیل که آنها پیام های شما را می خوانند ، به معنای خرید آنها نیست. پیام های متنی از ویژگی های اصلی احساس احساس مزاحم در درهای فروشندگان درب و در درها برخوردار هستند. در قلب آن ، بازاریابی پیامکی چیزی است که در واقع مصرف کنندگان می خواهند - اما باید درست انجام شود یا شما را به خطر می اندازد که مشتریان خود را آزار دهید.

برای بازاریابی پیامکی نیازمند ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی هستید که لازمه وجود پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس آن است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را می دهد.

پنل های اس ام اس انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز های خود که اصولا به حجم ارسال های پیامک شما در یک بازه زمانی بر می گردد، پنل پیامکی مورد نظرتان را انتخاب کنید . بنابراین ارزش این پنل ها بر اساس تعداد ارسال پیامک است. هر چقدر پنل شما بزرگتر باشد هزینه ی آن بیشتر خواهد بود اما قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد خیلی خوب است و باید توجه داشت که تعرفه ی ارسال پیامک آن کمتر خواهد بود .

اگر در حال حاضر به فکر بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس هستید ، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت خود آورده شده است:

1. ایجاد یک تیم بازاریابی پیامکی. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی بازاریابی خود به انواع حرفه ای ها نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین مورد از این نقش ها را پر کنند ، اما شما نیاز دارید: یک کارشناس برنامه بازاریابی پیام کوتاه، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال ، کارشناسان رسانه های اجتماعی ، یک متخصص تبلیغات و موارد دیگر. این عناصر نیاز به هماهنگی دارند و از آنجا که جدول زمانی پیام کوتاه بیشتر می شود ، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کند و به طور مکرر در مورد برنامه ها ، استراتژی ها و اجرای آنها ارتباط برقرار کند. تیم پیام کوتاه شما هرچه کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر بیشتر خواهید بود.

2. نوشتن پیام های روشن. به این نکته توجه کنید: 160 کاراکتر برای بیان خود دارید. در صورت امکان این کار را با کمتر انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و مختصر است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات ، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های باز استفاده نکنید. نمونه ای از پیام انتهایی ارسال نامه ای است که مشتری ها را به سمت فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه موقع فروش تمام می شود. مشتری برای اینکه یک روز یا یک ماه باشد تصوری ندارد. با دادن یک تاریخ خاص در پایان یا فروش تاریخ انقضاء کوپن ، مشتریان به احتمال زیاد عمل می کنند زیرا شما اطلاعات کافی و انگیزه داده اید.

3. دریافت پیام کوتاه درست در لحظات آخر مثمرثمر است. باز کردن پیام ها به طور متوسط سه دقیقه طول می کشد. پاسخ های مشتری به فروش ، تبلیغات و رویدادهایی که از طریق پیام کوتاه تبلیغ می شوند در مواقعی که انگیزه های لحظه آخری وجود داشته باشد مؤثر هستند. اگر جمعه شب یک رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید، نه صبح.