مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شب یلدا ، معروف به شب یلدا یا شب چله در فارسی یکی از باستانی ترین جشنواره های ایرانی است که سالانه در 21 دسامبر (شب 30 آذر - 1 دی در تقویم ایرانی) توسط فارسی زبانان در سراسر جهان برگزار می شود. یلدا یک جشن انقلاب زمستانی است ، این آخرین شب پاییز و طولانی ترین شب سال است. یلدا به معنی تولد و الهه اسطوره ای نور است. از آنجا که روزها طولانی تر می شوند و شب ها در زمستان کوتاه می شوند ، ایرانیان آخرین شب پاییز را به عنوان تولد دوباره خورشید و پیروزی نور بر تاریکی جشن می گیرند.

در ادامه قصد داریم جدیدترین پیامک تبریک شب یلدا 99 را عرضه کنیم:

***************** پیامک تبریک شب یلدا  99 ***************

امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم …
شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی
بر تو ایرانی مبارک

********************************

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است

شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست

یلدا مبارک

********************************

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است

یلدا مبارک

*************** اس ام اس تبریک شب یلدا 99 *****************

شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک

********************************

یلداست ، بگذاریم هر چه تاریکی هست
هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد
امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست . . .
شب یلدا مبارک

********************************

چه سخاوتمند است پاییز
که شکوه بلندترین شبش را
عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد
زمستانتان سفید و سلامت ..
یلدا مبارک

*************** اس ام اس شب یلدا 99 *****************

شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره /
بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره
شب شادی وشـــور و مهربانی است /
زمـــــــان همدلی و همزبانی است

********************************

شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره /
بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره
شب شادی وشـــور و مهربانی است /
زمـــــــان همدلی و همزبانی است

********************************

اندوهت را به برگها بسپار!
واپسین روزهای پاییزت بخیر، دوست چهارفصل من!
یلدایت پر از مهربانی

********************************

برای مشاهده سایر پیامک های شب یلدا 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پیامک تبریک شب یلدا 99

  • ۰
  • ۰

پیام کوتاه ابزاری مقرون به صرفه است که بسیاری از مشاغل از آن بهره می برند. بخش آموزش همچنین می تواند از خدمات پیام کوتاه استفاده کند. تقریباً هر کودکی که در آموزش تمام وقت حضور دارد ، به شکل یا فرم دیگری به صورت آنلاین دسترسی دارد. اکثریت صاحب تلفن هوشمند هستند. مدارس می توانند برای برقراری ارتباط بهتر با دانش آموزان به روش مستقیم و آموزنده از سامانه پیامکی مدرسه و دانشگاه استفاده کنند. به شما کمک می کند پیامهای مهم را بلافاصله انتقال دهید. پنل های پیامکی همچنین قابل اندازه گیری هستند ، بنابراین می توانید نرخ تحویل و پاسخ را ردیابی و نظارت کنید. با استفاده از این داده ها ، می توانید پیام های خود را با ارزش ارزیابی کنید و دانش آموزان نسبت به صحبت های شما پاسخگو هستند. بعلاوه ، روشهای بی شماری وجود دارد که می توانید از طریق آنها پیام کوتاه را برای بهبود فعالیت در محل کار خود استفاده کنید. و دانش آموزان و والدین را بهتر مطلع کنید. بچه ها عاشق دریافت پیام های متنی هستند. حتی اگر از طرف مدرسه آنها باشد.

پذیرش ها را تأیید کنید
اولین باری که برای دانش آموزان خود پیام متنی ارسال می کنید ، چرا آن را به یک پیام مثبت و هیجان انگیز متحیر نکنید. تأیید اینکه  در برنامه پذیرفته شده است ، می تواند تقویت کننده اعتماد به نفس واقعی برای اکثر دانشجویان باشد.

اگر سرویس های چندرسانه ای (MMS) را نیز به عنوان بخشی از سرویس پیام رسانی خود در نظر گرفته اید ، می توانید پیوندهایی را در پیام های خود تعبیه کنید تا دانشجویان را به وب سایت خود هدایت کنید تا بتوانند سایر اطلاعات مرتبط را کشف کنند.

والدین را مطلع نگه دارید
معمولاً مدارس لازم است با والدین یک دانش آموز تماس بگیرند ، اما تماس با والدین ممکن است دشوار باشد. بسیاری از آنها مشاغل تمام وقت دارند و هنگام اولین تلاش به راحتی در دسترس نیستند. پیام کوتاه این مسئله را برطرف می کند.

از پیامک می توان برای اطلاع والدین از عدم حضور کودک ، تخلف، یادآوری جلسات والدین و معلمان یا حتی درخواست جلسه ای برای بحث در مورد رفتار یا عملکرد فرزندشان استفاده کرد.

هشدارهای اضطراری
ممکن است زمانی باشد که شما باید به کل دانش آموزان ثبت نامی اطلاع دهید که کلاسها به دلیل شرایط جوی شدید لغو می شوند. از آنجا که پیام کوتاه سریع و مستقیم است ، ارسال پیام کوتاه به دانش آموزان موجب صرفه جویی در وقت و دردسر بسیاری برای همه می شود.

سامانه پیامکی مدرسه و دانشگاه شما را قادر می سازد تا لیست های اختصاصی را برای گروه خاصی از افراد ایجاد کنید. که باعث می شود ارسال پیام برای افراد مناسب سریع و آسان باشد.

به عنوان مثال ، شاید معلمی زنگ زده است یا شما باید لحظه آخر محل درس را تغییر دهید. پیامک گروهی در عرض چند ثانیه به همه دانش آموزان در کلاس مربوطه می رسد.

یادآوری ها
مدرسین دانشگاه همچنین می توانند با یادآوری مهلت تعیین تکلیف در آینده ، از پیامک استفاده کنند. این امر به ویژه برای دانشجویانی که چندین ماه به آنها فرصت داده می شود تا تکلیف خود را انجام دهند بسیار مفید است. شما می دانید که تاریخ ها به راحتی می تواند فراموش شود.

اطلاعیه های رویداد
هر رویدادی را که برگزار می کنید به دانش آموزان و والدین اطلاع دهید. از پیامک می توان برای ایجاد یک شور و هیجان در اطراف یک رویداد و یادآوری دانشجویان هنگام نزدیک شدن سریع تاریخ استفاده کرد.

سامانه پیامکی مدرسه و دانشگاه ابزاری کاملاً انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است که می تواند عملکرد موسسات آموزشی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و به والدین آرامش خاطر دهد که فرزندانشان در امنیت هستند. دانش آموزان نیز بهانه ای برای از دست دادن کلاس ها ، رویدادها و مهلت مقرر نخواهند داشت.