مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما به عنوان یک آژانس املاک یا دلال، نقش های زیادی را بازی می کنید. مذاکره کننده، مربی، فروشنده و راهنمای محله، چند مورد را نام ببرید. با این وجود یکی از مهمترین نقش ها بازاریابی است. هر فروش موفقیت آمیز با یک نقطه تماس شروع می شود، این بدان معناست که پیگیری سریعترین اسناد املاک و مستغلات بسیار مهم است. پنل اس ام اس املاک به شما کانال ارزشمندی می دهد تا بتوانید به سرعت و با اطمینان با خریداران احتمالی ارتباط برقرار کنید.

آمار بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس املاک
قبل از اینکه به جزئیات چگونگی کمک اس ام اس به شما در تبدیل شدن به یک عامل تولید کننده برتر بپردازیم، بیایید در مورد این که چرا در وهله اول بنگاه های مسکن باید از بازاریابی اس ام اس استفاده کنند صحبت کنیم. این آمار را بررسی کنید:

گزارش سال 2017 انجمن ملی معاملات ملکی نشان داد که 62٪ از کل خریداران خانه ترجیح می دهند نماینده خود اطلاعات املاک را از طریق پیام متنی ارسال کند. با محدود شدن فقط به تماس و ایمیل ، ممکن است قسمت عمده ای از بازار بالقوه خود را از دست بدهید.

انجمن املاک و مستغلات کالیفرنیا دریافتند که تنها 5٪ از مشاوران مسکن با پیامک ارتباط برقرار می کنند. استفاده از پیام های متنی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات ، مزیت عمده ای در رقابت نسبت به سایر بنگاه ها به شما می دهد.

براساس مرکز تحقیقات پیو ، پیام های متنی منجر به نرخ پاسخ بالاتر از ایمیل می شود. مشتریان ما نرخ پاسخگویی متوسط ​​نزدیک به 45 درصد را مشاهده می کنند. از طرف دیگر ، طبق ایمیل MailChimp، ایمیل ها 11٪ پاسخ می دهند.

اعداد مشخص هستند، بازاریابی متنی از طریق پنل اس ام اس املاک راهی موثر برای دستیابی به آگهی های مورد علاقه است. اکنون ممکن است شما آماده باشید تا بیرون بروید و بهترین سامانه پیامکی املاک را پیدا کنید. قبل از شروع ، برخی موارد استفاده را مرور کنید.

بازاریابی متن املاک و مستغلات چگونه کار می کند
بازاریابی متنی ابزاری قدرتمند است که می تواند برای تحقق اهداف خاص تجاری مورد استفاده قرار گیرد. شما به یک راهنمای جامع و جامع احتیاج دارید که تمام موارد درونی را توضیح دهد. خوشبختانه، ما یکی داریم. اما برای شروع فقط باید از چند ویژگی آگاه باشید:

کد کوتاه
کد کوتاه پیام کوتاه شماره تلفن کوتاه است که طول آن پنج تا شش رقم است. این شماره ها فقط برای ارسال پیام کوتاه یا پیام کوتاه استفاده می شوند. کد کوتاه مشترک ما برای مشتریان املاک و مستغلات 41404 است.

کلید واژه ها
کلمه کلیدی SMS کلمه ای است که مشتریان شما می توانند آن را برای انتخاب پیام برای کوتاه کردن پیام شما ارسال کنند. تأیید کلمه کلیدی شما، که می تواند یک پیام کوتاه یا پیامکی باشد ، فرصتی عالی برای استقبال از مشترکین جدید در اختیار شما قرار می دهد!

کمپین
کمپین یک پیام متنی یا مجموعه ای از پیام های متنی است که شما لیستی از مشترکانی را که با استفاده از کلمه کلیدی خود انتخاب کرده اند ارسال می کنید.

فراپیام یا MMS
MMS مخفف "خدمات پیام چندرسانه ای" است. این پیام ها با محدودیت نویسه بیشتر است. شما می توانید عکس ، gif ، فایل صوتی و فایل ویدیویی با MMS داشته باشید.

پاسخگوی خودکار
پاسخ دهندگان خودکار پیام های متنی از پیش تعیین شده ای هستند که می توان برای ارسال خودکار پس از چند روز ، هفته یا ماه فاصله بین آنها را تعیین کرد.

جمع آوری داده ها
ویژگی جمع آوری داده به شما امکان می دهد از مشترکین مانند نام ، نام خانوادگی ، ایمیل و موارد دیگر اطلاعات بیشتری را درخواست کنید.