مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی روشی موثر برای مشاغل شما برای تعامل با مخاطبان در زمان واقعی است که در حال افزایش است. بازاریابی پیامکی به عنوان یک استراتژی بازاریابی ضروری با نرخ پاسخگویی بالا به مشتریان، کسب و کار شما را قادر می سازد تا وفاداری مشتریان را افزایش دهد زیرا ارتباط رو در رو بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

تحقیقات نشان داده است که 60 درصد از نسل جدیدی ها به دلیل سهولت ، سرعت و سهولت استفاده از پیامک دو طرفه را ترجیح می دهند. همان مطالعه نشان داد که نرخ باز شدن برای پیام های متنی در بازاریابی 98 درصد است، در حالی که برای ایمیل های بازاریابی 20 درصد است. علاوه بر این، دریافت پیام متنی احساس فوری برای خواندن فوری آن ایجاد می کند. در حقیقت ، 83 درصد از نسل جدیدی ها مورد بررسی گفتند که یک پیام متنی را در 90 ثانیه پس از دریافت باز می کنند. به همین دلیل، بازاریابی پیامکی باید در کمربند ابزار بازاریابی هر مشاغل گنجانده شود. ابراز کلیدی بازاریابی پیامکی، پنل پیامکی است.

شما مطمئناً تخفیف پیامکی برای فروشگاه های زنجیره ای، ارائه دهندگان تلفن همراه، تبلیغات محصولات و غیره را در تلفن همراه خود دریافت کرده اید. گاهی حجم زیاد این پیامک ها مشترکان را گیج کرده و پیامک های تبلیغاتی آنها را مسدود می کند ، اما گاهی اوقات به هر حال این پیامک ها را دریافت می کنید. اکنون این سوال مطرح می شود که چگونه این پیامک ها ارسال می شوند. ارسال پیامک های گروهی از طریق پنل پیامکی انجام می شود ، با افزایش استفاده از تلفن های همراه، ارسال پیامک یکی از روشهای تبلیغاتی آسان و فوق سریع امروزه است و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بدون نیاز به اینترنت در دسترس همگان است پنل پیامکی ابزاری برای ارسال پیامک های انبوه است که در بستر اینترنت کار می کند و به شما امکان می دهد تا به موقع و ساده به اهداف تبلیغاتی، اطلاعاتی، مناسبت ها و ... برای گروه های مختلف مشتری و گروه های هدف برسید. با کمک پنل اس ام اس می توانید مخاطبین و مشتریان خود را دسته بندی کرده و در هر دسته به صورت گروهی پیامک ارسال کنید. در مقدمه مقاله، مشکل مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی ذکر شد، اکثر این پنل های پیام کوتاه قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند و بنابراین شما همچنان پیامک های انبوه را در تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. استفاده و خرید پنل پیامکی مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال، شما یک آزمایشگاه دارید و می خواهید در روز داروسازان به گروه داروسازانی که با آنها در ارتباط هستید تبریک بگویید و نکته این است که روز داروساز جمعه است و آزمایشگاه تعطیل است. راه حل این است: ابتدا گروهی به نام داروسازان ایجاد کنید و مخاطبین را به این دسته اضافه کنید. یک متن تبریک تهیه کنید و تاریخ و زمان مورد نظر را تنظیم و ذخیره کنید.اکنون، از طریق این سامانه پیامکی، پیامک های شما در تاریخ و زمان مشخص ارسال می شود و می توانید کار خود را با خیال راحت انجام دهید.

پنل اس ام اس همچنین دارای عملکردهای دیگری مانند ایجاد گزارش های مختلف، یادآوری روزهای تولد مخاطبین، دریافت پیام های متنی از مخاطبین و غیره است. حالا که فهمیدیم پنل پیامکی چیست؟ باید در نظر داشته باشیم که طراحی و تحویل این پنل ها با در نظر گرفتن اهداف مختلف صاحبان مشاغل انجام می شود و خرید پنل اس ام اس به شما در رسیدن به اهداف شما کمک می کند.

مزایای بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی

بازاریابی پیامکی موثر به سرعت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و موفق ترین روش ها برای افزایش مشارکت مشتریان و ایجاد سرنخ های واجد شرایط مطرح شده است. بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی شرکت شما را قادر می سازد تا پیام های شخصی را مستقیماً از پنل اس ام اس خود برای مخاطبان خود ارسال کند.

یک کمپین تبلیغاتی که بر بازاریابی پیامکی متکی است تا بتواند به مشتریان بالقوه و موجود دست یابد، باید ساختار یافته و قانونی با نتایج قابل اندازه گیری باشد. مزایای بازاریابی پیامکی بسیار زیاد است ، اما برخی از بهترین آنها عبارتند از:

در زمان واقعی به مخاطبان خود برسید.

دستیابی به نرخ باز کردن بالاتر از ایمیل.

وفاداری مخاطبان هدف خود را نسبت به نام تجاری خود حفظ کنید.

ایجاد سرنخ و جلب مشتری.

علاوه بر این، اگر بازاریابی پیامکی به درستی مورد استفاده قرار گیرد، کانالی متعلق به کسب و کار شما است که می توانید از آن برای تولید نتایج مکرر، قابل پیش بینی و پردرآمد استفاده کنید.

 

منابع:

https://okt.szilver.hu/eportfolios/2844/Kezdlap/whats_sms_panel_benefits_______
http://www.f.mersit.ir/showthread.php?tid=4858
https://ceaprost.milaulas.com/blog/index.php?entryid=814
https://lms.eonreality.com/eportfolios/2534/Home/sms_panel_transforming_sms_marketing______
https://tinyurl.com/69ndadtm

  • ۰۰/۰۶/۲۷