مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

تجارت پیامک انبوه یا پیام رسانی مبتنی بر پیام کوتاه راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است زیرا اثبات شده است که هشت برابر موثرتر از ایمیل است. همچنین به طور متوسط دارای نرخ باز شدن 98٪ است. برای کسانی که می خواهند از قدرت پیام کوتاه استفاده کنند، یک چالش ممکن است مانع شروع بلافاصله شما شود.

چگونه شماره موبایل مشتری را دریافت کنم؟

خواه می خواهید بازاریابی پیامکی انجام دهید، فروش خود را افزایش دهید، یادآوری های قرار ملاقات را تنظیم کنید، پشتیبانی فنی را تبلیغ کنید یا کانال های ارتباطی جدید را جستجو کنید، مهم این است که ابتدا پایگاه داده شماره تلفن همراه مشتریان خود را ایجاد کنید.

نگران نباش این آسان تر از آن است که شما فکر می کنید. ما در این راهنمای کامل برای جمع آوری شماره موبایل مشتری، با نکات برتر و مثالهای زیادی برای راه اندازی ، تمام آنچه را که برای شروع به کار نیاز دارید ، فراهم کرده ایم. بیایید شروع کنیم!

دستگاه ثبت شماره مشتری

دستگاه ثبت شماره مشتری با یک رویکرد هوشمندانه و آنلاین، شماره تلفن همراه ثبت شده توسط کارمند یا فروشنده را از طریق اتصال به اینترنت با استفاده از پنل اس ام اس در دفترچه تلفن ثبت می کند. بلافاصله پس از ذخیره شماره تماس مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی، یک پیام کوتاه خوش آمد گویی(استقبال) که می تواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد، به تلفن همراه مشتری پیامک می شود.

توجه داشته باشید که متن پیامک هایی که ارسال کرده اید می تواند سفارشی شود و همچنین می توانید از شماره ذخیره شده در پنل اس ام اس خود برای اهداف بازاریابی و فروش در آینده استفاده کنید. با استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، می توانید با اطمینان و احترام شماره تلفن مشتریان را جمع آوری کرده و برای اطمینان از فروش بیشتر پیام های متنی انبوه برای آنها ارسال کنید تا از محصولات جدید و جشنواره های فروش مطلع شوند.

مسابقات پیامکی
خواه یک فروشگاه تجارت الکترونیکی، خرده فروش، کلینیک، آرایشگاه یا تاکسیدریم باشید، کسب و کار شما می تواند یک رقابت را برگزار کند. مسابقات پیامکی یکی از ساده ترین راه های جمع آوری تأییدیه و شماره مشتری است. آنها به راحتی یک شماره تلفن همراه اختصاصی دارند که مشتریان می توانند برای وارد کردن پیامک ها یا پاسخ های پیامکی را ارسال کنند.در ازای شماره موبایل مشتری پاداش دهید. اطمینان حاصل کنید که غیرقابل مقاومت است ، بنابراین مشتریان تشویق می شوند که جزئیات خود را برای یک فرصت برنده مبادله کنند به یاد داشته باشید ، جزئیات تلفن همراه یک شناسه با ارزش است بنابراین مطمئن شوید که جایزه رقابت شما ارزش تبادل را دارد!

کمپین های کلمات کلیدی

مشابه مسابقات پیامکی برای برد ، کمپین های کلمات کلیدی یکی دیگر از روشهای عالی برای تشویق مشتریان به تبادل شماره موبایل است. به جای یک رقابت ، این می تواند برای یک پیشنهاد تبلیغاتی یا تخفیف خاص باشد. علاوه بر این ، می توانید از کلمات کلیدی مختلف در یک شماره یا کد کوتاه (نسخه کوتاه 5-6 رقمی یک شماره طولانی) برای کمپین های مختلف استفاده کنید، بسته به این که چه کسی را هدف قرار دهید.

شبکه های اجتماعی
همانطور که در مسابقات پیامکی مشاهده کردیم ، پست های اجتماعی یا تعاملات مشابه می توانند هنگام جمع آوری شماره مشتری عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. توییتر ، لینکدین ، فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و حتی تازه واردانی مانند تیک‌ تاک می توانند یک روش واقعا عالی برای ارتباط با افراد علاقه مند یا مشاغل باشند.

از مسابقات مسابقات پیامکی ، کمپین های کلمات کلیدی ، دستگاه ثبت شماره مشتری تا پخش زنده ، نظرسنجی ها ، داستان ها ، تبلیغات - به راحتی می توان از این کانال ها برای تشویق فالوئرها برای ثبت نام در لیست مخاطبین شما استفاده کرد. واقعاً به خود شما بستگی دارد که نوع مناسب محتوایی را ارائه دهید که این تبادل را تسهیل کند. و اطمینان حاصل کنید که کانال خود را عاقلانه انتخاب کنید!

مبادله را انجام دهید
همیشه اطمینان حاصل کنید که وقتی چیزی با ارزش را می خواهید ، ارزش آن را برای او بگذارید. چه چیزی است که تجارت شما می تواند فراهم کند که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ارائه دهد؟ و چگونه می توانید آن را مقیاس بندی کنید تا به پرورش رابطه با یک سرنخ یا مشتری کمک کند؟

اگر مثلاً مشاغل B2B هستید ، آیا می توانید بینش های ارزشمندی در صنعت ارائه دهید که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ارائه دهد؟ پشت این فرم دروازه ، آن را در یک کتاب الکترونیکی قرار دهید. این به شما کمک می کند تا مشتریان برای ثبت نام و مبادله شماره موبایل خود برای دسترسی به آن ترغیب شوند.

نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان
همه ما باید این یکی را بدانیم! خدمات آزمایشی یا آزمایشی رایگان خود را ارائه دهید ، خصوصاً اگر در بخش تجارت با کسب و کار (B2B) فعالیت می کنید ، مشاغل SaaS هستید یا به اشتراک ها اعتماد می کنید.

هنگام ثبت نام مشتریان ، شماره تلفن همراه آنها را با استفاده از فرم آنلاین در وب سایت خود جمع کنید. اگر آنها می توانند در مکان دیگری ، مانند یک رویداد ، یا از طریق ویترین مغازه ثبت نام کنند ، از علامت هایی مانند "اگر به یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان خدمات ما علاقه مندید ، به + XXXXXX پیامک ارسال کنید" استفاده کنید.

حضور در رویدادها
رویدادها و کنفرانس ها می توانند یک فرصت عالی برای جمع آوری جزئیات از مخاطبانی باشند که از قبل به آنچه که تجارت شما می تواند علاقه مند باشد علاقه مند هستند. رویدادها ممکن است گران باشد ، بنابراین با دقت انتخاب کنید ، اما همچنین به دنبال رویدادهای کوچکتر باشید که می توانید حمایت مالی کنید.

از برخی از تکنیک های بالا - دستگاه ثبت شماره مشتری،مسابقات ، کتاب های الکترونیکی ، مجانی یا تخفیف - استفاده کنید تا بازدید کنندگان رویداد را تشویق کنید تا در ازای دریافت چیزی ارزشمند ، از جزئیات خود جدا شوند. به دنبال این رویداد ، یک پیام کوتاه با پیشنهاد دیگری ارسال کنید یا از تخفیف یا مجانی دریافتی در این رویداد بازخورد بخواهید.

  • ۹۹/۱۲/۲۶