مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ رو به افزایش است، بنابراین ایجاد محتوای جذاب که مشتریان بالقوه را اغوا کند بسیار مهم است. برقراری ارتباط با مشتریان به عنوان بخشی از یک استراتژی ارتباطی مؤثر از اهمیت حیاتی برخوردار است. این چیزی است که شما هرگز نباید از کنار آن به راحتی بگذرید و اگر شرکتی دارید، این کار را با پنل پیامکی و ارسال پیامک به راحتی انجام می شود. اما پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس یعنی چی؟

دستیابی به مشتری بالقوه
یکی از مزایای پنل پیامکی در مقایسه با تکنیک های تبلیغاتی سنتی آن است که پیامک به مخاطب خاص مد نظر می رسد. بر خلاف تماس های تلفنی یا ایمیل (که اغلب در پوشه هرزنامه قرار می گیرند) بسیاری از مشتریان دریافت پیام کوتاه را دوست دارند و این به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه خود تعامل برقرار کنید. با ارسال پیامک ، شما یک تجربه تعاملی را برای مشتری ایجاد می کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که می توانید پیام هایی را بدون برنامه ریزی ارسال کنید بلکه با یک یک استراتژی مناسب  مشتریان مورد نظر خود را هدف قرار دهید. اگر می خواهید از این روش به درستی استفاده شود ، اتوماسیون ارائه شده توسط پنل پیامکی کلید دستیابی به اهداف شما است.

پنل پیامکی و بازاریابی
پس چرا پنل پیامکی به عنوان یک اتوماسیون مفید است؟ در مرحله اول، به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند. شما می توانید ارسال پیامک را بطور منظم برنامه ریزی کنید و شانس رسیدن به بازار هدف خود را افزایش دهید. با این کار از به روزرسانی بانک اطلاعاتی و انتخاب مشتریانی که می خواهید پیام را هر بار برای آنها ارسال کنید جلوگیری می کند و شما را از تکرار همان مراحل باز می دارد. یکی دیگر از مزیت های مهم پنل پیامکی، امکان استفاده از فیلترها و شخصی سازی پیام ها است. تصور کنید که پیشنهادی دارید که می خواهید فقط به مشتریانی که نوع خاصی از محصول را خریداری کرده اند ارسال شود، چه بخاطر اینکه مربوط به خرید آنها باشد یا بخاطر اینکه می خواهید آنها را به عنوان پاداش بابت هزینه پرداختی ارائه دهید. یک فیلتر به شما امکان می دهد که در عرض چند ثانیه از افرادی که متعلق به این بازار هدف است جدا و از ارسال به همه  مشتریان جلوگیری کنید.

همچنین می توانید فیلترها را برای سایر معیارها مانند سن و جنسیت قرار دهید، بنابراین پیام شما توسط مخاطبان مورد نظر شما دریافت می شود. این فقط حجم کار شما را کاهش نمی دهد، بلکه مشتریان و مشتریان بالقوه شما احساس می کنند که پیام شخصی شده است، چیزی که به نفع تصویر برند شرکت شما است. خودکار کردن استراتژی بازاریابی از طریق پیام کوتاه نیز به شما این امکان را می دهد تا مشتریان و فعالیت آنها را پیگیری کنید. اگر یک پیشنهاد منقضی شده است و هنوز برخی از مشتریان از این مزیت استفاده نمی کنند، می توانید یک پیامک یادآوری ساده آنها ارسال کنید.

آخرین نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که همانطور مشتریان جدید به بانک اطلاعاتی اضافه می شوند، برخی تصمیم به لغو اشتراک نیز بگیرند. پنل پیامکی به شما کمک می کند تا در وقت و انجام کار دستی مورد نیاز برای به روز کردن پایگاه داده خود جلوگیری کنید. هر وقت مشتری به لیست شما پیوست یا خود را از لیست خارج کرد، به طور خودکار به روز می شود. به راحتی می توان دریافت که پنل پیامکی ابزاری ارزشمند در ایجاد یک استراتژی ارتباطی مؤثر در دیجیتال مارکتینگ است که برای دستیابی به یک بازار هدف خاص، از شیوه تبلیغات سنتی متفاوت است. با خودکار کردن این فرایندها، می توانید نتایج استراتژی خود را بهبود بخشیده و در زمان برنامه ریزی صرفه جویی کنید.

 

  • ۰
  • ۰

در قسمت اول و دوم مقاله ی "استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکارهای کوچک و نوپا" به معرفی 6 استراتژی بازاریابی دیجیتال پرداختیم که هر کسب و کار کوچکی که فکر گسترش تجارت آنلاین خودشه باید به اونا توجه داشته باشه. در ادامه می خواهیم چهار استراتژی برتر دیگه در زمینه بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک را شرح بدیم پس با من همراه باشید:

بازاریابی ایمیل انجام دهید،اما ایمیل های کور ارسال نکنید
برای رشد شغل خود، پایگاه داده ایمیلی خریداری نکنید، هرگز به ایمیل های خریداری شده ایمیل ارسال نکنید، این عمل هرگز جواب نمی دهد، فقط اتلاف وقت و هزینه است که این نیز ممکن است باعث به از بین رفتن اعتبار برند و دامنه شما شود.

با این وجود ، بازاریابی ایمیلی بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه است، بنابراین سعی کنید با ایجاد گزینه اشتراک در صفحه وب ، شناسه های ایمیل را بدست آورید، یک یا دو بار در ماه برای آنها خبرنامه استاندارد ارسال کنید.
به یاد داشته باشید ، خط  Subject هنگام ارسال خبرنامه نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین هنگام ایجاد خط موضوع خلاق باشید.

از تبلیغات رایگان استفاده کنید و با دقت خرج کنید
هر جا که سایت تبلیغاتی رایگان است ثبت نام کنید، مطالب زیبا را با تیتر جذاب در آن قرار دهید تا افراد بیایند و سایت شما را بررسی کنند. برای تبلیغات پول ندهید، مگر اینکه پول زیادی برای هزینه کردن در تبلیغات داشته باشید، به یاد داشته باشید که مبلغ اندک پول ممکن است نتیجه ای به همراه نداشته باشد.

نقشه سایت و فید Rss ایجاد کنید
نقشه سایت ایجاد کنید و در Google Webmaster & Bing Webmaster ایجاد کنید ، به این ترتیب صفحه وب شما در موتور جستجوی Google و Bing ایندکس می شود.

همچنین برای فهرست بندی سریع از "واکشی به عنوان google" و "fetch as bing" برای همه صفحات اصلی استفاده کنید ، فید RSS خود را در "feedburner" ارسال کنید

بازاریابی اینستاگرام برای جذب خریداران پیرو مد روز
بازاریابی اینستاگرام می تواند برای مشاغل کوچک مناسب باشد، به خصوص اگر با محصولات شیک و مد روز سر و کار دارید، دلیل آن هم بروز رسانی سریع است، در بازاریابی اینستاگرامی تصویری که شما ارسال می کنید نقش کلیدی در موفقیت هر پست دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که خلاقیت خود را دارد. واقعاً خوب است که بیننده را مورد توجه قرار دهید و یک مخلوط محتوای کوچک با # هشتگ ارسال کنید، از هشتگ درست استفاده کنید.

اگر تمام تاکتیکهای فوق را در مورد بازاریابی دیجیتال اعمال کنید، مطمئناً تجارت شما به صورت آنلاین رشد خواهد کرد، در آمار بازدید کنندگان رشد عظیمی خواهید دید، در نتیجه باعث رشد فروش و سود خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

در مقاله پیشین به معرفی سه استراتژی بازاریابی دیجیتال پرداختیم که هر کسب و کار کوچکی که فکر گسترش تجارت آنلاین خودشه باید به اونا توجه داشته باشه. در ادامه می خواهیم سه استراتژی برتر دیگه ذر زمینه بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک را شرح بدیم پس با من همراه باشید:

اجتماعی باشید ، از کانال های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت خود استفاده کنید

رسانه های اجتماعی می توانند به شما در رشد تجارت تان از روز اول کمک کنند. از راه های صحیح استفاده از رسانه های اجتماعی ، ایجاد تصویر کوچک با خط داستانی از محصول و خدمات خود استفاده کنید و به طور مرتب در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، در بحث پست دیگران شرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعات ، پروفایل تجاری خود را در همه رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اید. استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی را یاد بگیرید.

خلاق و ساده باشید

ارائه بصری عناصر سایت شما باید خلاق باشد ، آوردن بازدید کنندگان به یک سایت جدید دشوار است ، بنابراین مطمئن شوید وقتی بعضی از بازدید کنندگان یک بار از سایت شما بازدید می کنند ، آنها باید شما را به خاطر بسپارند ، شما همچنین می خواهید توجه خود را حفظ کنید تا مجدداً برگردند. بنابراین ، از آرم ، فونت یا طرح رنگی مناسب استفاده کنید ، این موارد بسیار مهم هستند. این کار را ساده کنید ، بنابراین یادآوری دلیل بازدید سایت شما آسان خواهد بود! فقط هنگام بارگیری صفحه ، محصولات و کالاهایی را که می خواهید بفروشید ، نگه دارید و کلیک بر روی آن آسان کنید. چیزهای زیادی را در صفحه خود قرار ندهید ، ممکن است بازدید کننده دچار سردرگمی شود.

در مورد کلید واژه ها تحقیق کنید

  شناسایی کلید واژه های صحیح برای شغل خود بسیار مهم است ، برخی تحقیقات را با کمک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید ، کلمات کلیدی را محدود کنید تا از رقابت با وب سایت بزرگ جلوگیری کنید ، با اضافه کردن نام مکان خود کلمه کلیدی را برای جستجوی محلی سفارشی کنید ، این به شما کمک می کند تا به راحتی موفقیت کسب کنید . سعی کنید از این کلمات کلیدی در طراحی url ، عناوین ، alt ، عنوان و غیره استفاده کنید.

ادامه دارد...

  • ۰
  • ۰

بازاریابی دیجیتال کلید موفقیت در هر شغل کوچکی است، اگر شما صاحب مشاغل هستید و به فکر گسترش تجارت آنلاین خود هستید، در اینجا چند استراتژی بازاریابی دیجیتال آورده شده است که باید یاد بگیرید که تجارت آنلاین خود را توسعه دهید.

10 نکته برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک
با وب سایت خود شروع کنید
با یک یا دو صفحه از یک وب سایت ساده شروع کنید ، در اولین بار زیاد هزینه نکنید زیرا ممکن است بسیاری از کارهایی که افراد دیگر انجام می دهند برای تجارت شما بی فایده باشند ، بنابراین به آرامی یاد بگیرید که چه چیزی به تجارت شما کمک می کند.

تا زمانی که مطمئن نیستید که چه چیزهایی که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید، آن را تا حد امکان ساده نگه دارید ، همچنین می توانید با دو بند ساده "آنچه می خواهید ارائه دهید" و "آنچه را که می خواهید" شروع کنید ، فقط یک یا دو تصویر یا گرافیک ساده کافی می باشد، برای طراحی لوگو هزینه نکنید ، فقط نام شرکت یا نام خود را بنویسید.

مانند یک صاحب مشاغل محلی فکر کنید
سعی کنید ابتدا به خریداران محلی توجه کنید، زیرا آنها به شما امکان بازخورد مستقیمی برای خدمات تجاری و محصولات خود می دهند، از آنها چیزهای زیادی خواهید آموخت، همچنین ایده های جدیدی کسب خواهید کرد، آگاهانه یا ناآگاهانه اطلاعات بسیار مهمی را در مورد حوزه های کاری شما به اشتراک می گذارند.

تجارت خود را در Google My Business و مکان های بینگ برای کسب و کار ثبت کنید. این به جذب خریداران محلی کمک خواهد کرد.

محتوای با کیفیت عالی ایجاد کنید
بازاریابی محتوا یکی از عناصر اصلی است که در بازاریابی آنلاین موفقیت شما را به همراه خواهد داشت. محتوای اصلی ، جزئیات مربوط به محصولات یا خدمات خود را بنویسید ، مرتباً آنها را به روز کنید
صرف مقداری پول برای به دست آوردن یک نویسنده با محتوای خوب، در طولانی مدت بازده خوبی به شما می دهد.

ادامه دارد...

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید برای تعداد متعددی از مخاطبانتان پیام کوتاه از نوع تبلیغاتی یا این که خدماتی ارسال فرمایید نیازمند ابزاری می‌باشید که بتواند در بازه زمان کوتاه و با هزینه ای کم، پیام کوتاه موردنظرتان را به مخاطبان شما ارسال نماید. در‌این حالت فعالیت هوشمندانه به کار گیری از  پنل اس ام اس است . خرید پنل اس ام اس مطمئنا با چالش هایی همراه است . ما به شما یاری میکنیم متناسب با نیاز و دارایی پنل پیامکی خریداری نمائید . پیش از این‌که به بحران های خرید پنل پیامک بپردازیم . نیاز است بدانیم پنل پیامکی چه است . پنل پیامک نرم افزاری در فضای وب است که شمارا قادر میسازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیام کوتاه تبلیغاتی یا این که خدماتی ارسال نمایید .

هنگام خرید پنل پیام کوتاه به نیازهای خویش اعتنا نمایید، در حالتی‌که قصد ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی با تعداد بالا دارید منطقی است از پنل بزرگتر و حرفه ای به کار گیرید . با اتخاد این رویه تعرفه ارسال شما کمتر شده و درقیمت پنل پیامکی شما صرفه جویی شگرفی صورت می پذیرد . سایت های ارائه دهنده پنل پیام کوتاه با دقت به کیفیت ارسال و سرویس ها پشتیبانی که ارائه می دهند تعرفه ارسال پیام کوتاه خودشان را مشخص می نمایند . سامانه پیامکی همکاران اس ام اس و سامانه های شبیه که رابط بی واسطه اپراتورهای پیامکی میباشند و با اپراتورهای تراز اولیه کشورکار می نمایند تعرفه شبیه با اندکی اختلاف دارا هستند. بقیه سامانه های پیامکی ارزان فروش یا این که گران فروش غالبا مبتلا به ضعف های چون عدم رابط بدون واسطه، عدم کیفیت در ارسال اس ام اس، عدم رجوع و برگشت وجه ارسال لغو شده , عدم پشتیبانی  و . . . می باشند.

منبع: https://hamkaransms.com/buy-sms-panel/

 

  • ۰
  • ۰

تا اینجا با نحوه ی کار و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آشنا شدیم . در این مقاله سعی می کنیم با  یکی از پایه های دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم . 
تولید محتوا مدت هاست که وجو داشته . چه در سالیان قبل به شکل نوشتن بلاگ های کوچک و بزرگ چه حتی به شکل نوشتن انشا در دوران ابتدایی . احتمالا شما هم مثل من هیچ وقت فکر نمی کردید که دوره ای برسد که همان نوشتن ساده ی انشا به زیرشاخه ای در حوزه ای بدل گردد که نامش تولید محتوا شود و به کسی که آن را تولید م کند بگوییم تولید کننده ی محتوا .
نویسندگان محتوا برای معرفی بیزنس یا خدمات شما همانقدر مهم و باارزش هستند که اگر در انتخاب آن ها اشتباه کنید می تواند به فاجعه ای برای کسب و کارتان تبدیل شود . شاید بگین دلیل این همه توجه به تولید کنندگان محتوا چیه ؟
تولید کنندگان محتوا صدای شما هستند . صدای محصولاتتان هستند . صدای خدمات شما هستند . اگر آن ها نتوانند صدای شما را به درستی به مخاطبانتان برسانند ، هیچ تبلیغاتی و هیچ ابزار دیگری نمیتواند اینکار را برای شما کند .
1.عنوان هایتان را بهینه سازی کنید 
از هر 10 نفر 8 نفر سر تیتر شما را میخوانند اما فقط 2 نفر از این تعداد به خاطر عنوان شما وارد پست می شوند .
2.حداقل از 3 لینک داخلی استفاده کنید 
محتوای قدیمی خودتان را در محتوای جدید لینک کنید تا کاربر بتواند محتوای قدیمی شما را بخواند .
3. استفاده از عناوین کنجکاو کننده 
 اینکار کنجکاوی کاربر را برمی انگیزاند و باعث می شود تا کاربر تمایل بیشتری به بازکردن مقاله ی شما داشته باشد .
4.ارسال مقاله به افرادی که میشناسید 
مقاله ای که نوشتید را برای تمام افرادی که می شناسید بفرستید و از آنها بخواهید تا مقاله تان را بازنشر کنند.
5.برای مخاطبتون اعلان ارسال کنید 
بعد از آنکه مقاله ی خودتان را در وبلاگ منتشر کردید برای اطلاع رسانی به کاربر از اعلان استفاده کنید .