مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی ، همچنین به عنوان بازاریابی پیام متنی شناخته می شود ، روشی است که توسط آن مشاغل و سازمان ها ویژه ، کوپن ، تبلیغات ، هشدار و موارد دیگر را از طریق پیامک های متنی بسیار هدفمند ، مبتنی بر مجوز ، ارسال می کنند.
پنل اس ام اس به شما در بازاریابی پیامکی کمک خواهد کرد. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید .
آموزش کار با پنل اس ام اس 
پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس این است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را میدهد. 
سوالی که ایجاد می شود این است باتوجه به حجم بالای رسانه های دیجیتالی مختلف، چرا انتخاب ما اس ام اس مارکتینگ باید باشد ؟
یک ابزار ارتباط جمعی است. تقریباً همه افراد دارای تلفن همراه هستند. این بیش از حد احتمال دارد که همه این تلفن ها بتوانند متن دریافت کنند. بازاریابی پیامکی به شما امکان می دهد تا با کلیک یک دکمه ، پایه را با مشترکان لمس کنید.
فوری است پیام های متنی ظرف چند ثانیه ارسال و دریافت می شوند. به این فکر کنید که چقدر قدرتمند است. این امکان را به شما می دهد تا زمان و تاریخ دقیقی را که مشتریان تبلیغات شما را می خوانند ، کنترل کنید.
قابل ردیابی است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی اندازه گیری کنید که پیام ها و تبلیغات در حال کار هستند و کدام یک نیستند. این به شما کمک می کند تا به طور مداوم کمپین های متنی و پیام های بازاریابی خود را در همه رسانه های تبلیغاتی بهبود ببخشید.
همه ما تلفن های همراه خود را دوست داریم. آنها هرگز از ما جدا نمی شوند ، آنها بهترین دوست قابل اعتماد ما هستند که همه جا آن ها را با خود میبریم . آنها نه تنها زندگی روزمره ما را ضبط می کنند بلکه از طریق آن به ما کمک می کنند. تلفنهای همراه ما چاقوهای ارتش سوئیس در زندگی بشر است ، آنها به ما اجازه می دهند عکس بگیریم ، زنگ خطر را تنظیم کنیم ، مانده بانکی ما را بررسی کنیم ، پرداخت کنیم ، به موسیقی گوش کنیم ، کتاب بخوانیم ، فیلم بخوانیم ، فیلم تماشا کنیم و ... این لیست می تواند ادامه یابد. اساساً ، بازاریابی پیامکی بهترین راه برای برقراری ارتباط با ماست ، فوری ، سریع و راحت است.
متناسب با مشاغل در هر اندازه ای شرکت های عظیمی مانند بانک ها ، آژانس های مسافرتی ، خطوط هوایی ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و غیره از بازاریابی پیامکی به عنوان ابزاری برای دستیابی به توده ها استفاده می کنند. در عین حال ، یک تجارت کوچک از آن برای مخاطبان محلی با اهداف دقیق تر در مقیاس کوچکتر استفاده می کند.


 

  • ۰
  • ۰

تبلیغات پیام متنی راهی عالی برای ارتباط برقرار کردن مشاغل با مصرف کنندگان در مورد معاملات ، تبلیغات ، رویدادهای آینده و سایر پیشنهادات و فرصت ها است. این همچنین یک بستر ارتباطی فاقد استفاده از نتایج بسیار بالقوه و عالی است. شاید شما از تبلیغات پیام متنی که به عنوان تبلیغات پیامکی گفته می شود شنیده باشید. آنها دقیقاً همین چیزها هستند SMS مخفف "سرویس پیام کوتاه" است که یک اصطلاح صنعتی برای یک پیام متنی است.
این آمار را از راهنمای بقا TCPA آوریل 2018 قانون Innovista ببینید:

99٪ پیام های متنی باز می شوند
90٪ ظرف 3 دقیقه خوانده می شوند
40٪ ظرف 15 دقیقه پاسخ می دهند
این اعداد را با نرخ باز٪ 20 و میزان پاسخ دهی بسیار پایین تر مقایسه کنید و می بینید که چرا تبلیغات پیام متنی یکی از روش های بازاریابی است که مشاغل باید برای ارتباط با مشتریان خود و داشتن ذهنیت از آن استفاده کنند.

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

تبلیغات پیام متنی عمل به اشتراک گذاری تبلیغات ، فروش و یا به روزرسانی اخبار با مشتریان از طریق پیام متنی است. می توانید متن ها را به صورت همزمان به ده ها ، صدها یا هزاران مشتری بفرستید یا یک به یک با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات پیام متنی عمل به اشتراک گذاری تبلیغات ، فروش و یا به روزرسانی اخبار با مشتریان از طریق پیام متنی است. می توانید متن ها را به صورت همزمان به ده ها ، صدها یا هزاران مشتری بفرستید یا یک به یک با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
برای فرستادن پیامک تبلیغاتی، باید از یک بستر پیام کوتاه به نام پنل اس ام اس استفاده شود. مشاغلی که می خواهند متن را برای مشتریان ارسال کنند ، وقتی می آید که از چه شماره هایی استفاده کنند، گزینه های مختلفی دارند.

یک راه حل محبوب استفاده از شماره تلفن رایگان است ، زیرا آنها قادر به ارسال پیام به گروه های بزرگ به طور همزمان یا افراد هستند. سایر سازمان ها از استفاده از کدهای کوتاه به راحتی به یاد می آورند. همچنین می توانید شماره تلفن ثابت ، VoIP یا شماره تلفن رایگان خود را فعال کنید.

  • ۰
  • ۰

عید غدیر یک جشن شیعه است و از جمله "جشنهای مهم" اسلام شیعه محسوب می شود. عید در 18 ذو الحجه در زمانی برگزار می شود که گفته می شود پیامبر اسلام محمد علی بن ابی طالب را به عنوان جانشین خود منصوب کرده است. شیعیان جهان هر ساله این روز بزرگ را جشن می گیرند. و یک رویداد مهم برای مسلمانان شیعه است.

در ادامه قصد داریم جدیدترین پیامک تبریک عید غدیر 99 را عرضه کنیم:

 

***************** پیامک تبریک عید غدیر  99 ***************

غافل مشو از عید غدیر و برکات
امروز خدا گشوده است باب نجات
جبریل و ملائک همه با امر خدا
سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات
عید سعید غدیر خم مبارک باد

********************************

امروز تنها وارث غدیر حضرت مهدی (علیه السلام) است.
خدایا لذت دیدارش را بر ما ارزانی دار

*************** اس ام اس تبریک عید غدیر 99 *****************

در عید غدیرخم بسی مسرورم
از نور جمال مرتضی مسحورم
امید که در حشر به ذکر صلوات
با حب علی خدا کند محشورم
عید سعید غدیر خم مبارک باد

********************************

********************** اس ام اس عید غدیر 99 *********************

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست

عید غدیر مبارک

*******************************************

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید غدیر خم مبارک باد

********************** پیامک عید غدیر ۹۹ *********************

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند

بردند به میزان عمل سنجیدند

بیش از همه کس گناه ما بود ولی

آن را به محبت علی بخشیدند

عیدتان مبارک

*******************************************

برای مشاهده سایر پیامک های عید غدیر 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

پیامک تبریک عید غدیر 99