مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

انتخاب موثرترین روش ارتباطی برای هر شغلی حیاتی است. این کارها را انجام می دهد - خواه در تلاش برای ایجاد آگاهی باشید یا محصول یا خدمات خود را بفروشید.

امروزه ما انواع مختلفی از ارتباطات داریم ، از جمله برنامه های پیام رسانی ، ایمیل ، بازاریابی تلفنی ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر که در دسترس ما است.

اما در میان همه ، شکل تعامل مستقیم و شخصی کانال بازاریابی و ارتباطات همچنان ترجیح داده می شود. بنابراین ، استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیام های متنی هنوز برای بسیاری از مشاغل برجسته است ، عمدتا به این دلیل که نرخ بازشدن بالاتری نسبت به سایر اشکال دارد.

پیام های متنی موثرترین روش را برای مدیریت فروش و ایجاد سرنخ ارائه می دهد که به آن پیامک انبوه می گویند.

بنابراین پیامک انبوه چیست؟

ارسال پیامک انبوه با استفاده از پنل اس ام اس به اس ام اس انبوه ، ارسال پیامک انبوه یا انفجار متن نیز معروف است. این به انتشار حجم زیادی از اطلاعات از طریق پیام های متنی در رویکرد بسیار کلی کمک می کند.

از طریق ارسال پیامک انبوه ، می توانید پیام های انبوه را به طور همزمان برای مخاطب هدف ارسال کنید. به همین دلیل است که چندین بخش تجاری مانند مدارس ، بانک ها ، رسانه ها و سرگرمی هنوز از پیام های متنی برای جذب و حفظ مشتریان استفاده می کنند.

نادیده گرفتن مزایای پنل اس ام اس برای ارسال اس ام اس انبوه دشوار است. در این مقاله ، ما قصد داریم پنج دلیل خوب را که باید پنل اس ام اس انبوه را برای مشاغل خود در نظر بگیرید ، مورد بحث قرار دهیم. و نه تنها این ، بلکه ما در مورد چهار پنل اس ام اس برتر رایگان که می توانید به نفع خود استفاده کنید نیز به شما خواهیم گفت. بنابراین بیایید شروع کنیم.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه

1. نرخ بازشدن بالا

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، بازاریابی پیامکی دارای بالاترین نرخ بازشدن 98٪ است. و این نیز به طور متوسط در عرض پنج ثانیه پس از دریافت آن. این در مقایسه با ایمیل ها ، که نرخ باز شدن آن 20%است و به طور متوسط حدود چهل و هشت ساعت طول می کشد تا باز شود ، بسیار تأثیرگذار است.

علاوه بر این ، ایمیل ها به راحتی در پوشه هرزنامه گم می شوند. مشتریان به احتمال زیاد برگه هایی را که در مراکز خرید یا رستوران ها دریافت می کنند دور می ریزند. اما با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند ، پیام های متنی به سختی نادیده گرفته می شوند.

بنابراین اگر می خواهید پیام شما توسط بیشترین درصد از مخاطبان مورد نظر شما دیده شود ، هر بار پیام های انبوه را انتخاب کنید.

2. مقرون به صرفه بودن

یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از پنل اس ام اس انبوه ، ارزان بودن آن است. هزینه راه اندازی و اجرا پایین است ، که به شما امکان می دهد حتی با بودجه محدود ، کمپین را به سرعت راه اندازی و اجرا کنید. در واقع ، بسیاری از فروشندگان پنل اس ام اس رایگان را ارائه می دهند. در حالی که وقتی صحبت از سایر انواع بازاریابی می شود ، مانند تبلیغات فیس بوک یا تبلیغات در فضای باز مانند تبلیغات روزنامه و تبلیغات تلویزیونی ، هر شرکتی نمی تواند از عهده آن برآید.

بنابراین ، خدمات پنل اس ام اس برای هر شرکت کوچک و متوسط یک انتخاب عالی است. این نه تنها مقرون به صرفه است بلکه بازده سرمایه گذاری بالایی را نیز تضمین می کند.

3. سرعت و انعطاف پذیری

چند ثانیه طول نمی کشد تا پیام های متنی تحویل داده شوند. در واقع ، یک مطالعه نشان داد که یک فرد معمولی 90 دقیقه زمان می برد تا به یک ایمیل پاسخ دهد. در حالی که ، در مورد پیام متنی ، 90 ثانیه متوسط زمان پاسخگویی است.

بنابراین اگر می خواهید با هر چیزی حساس به زمان ارتباط برقرار کنید ، پنل اس ام اس یک رسانه عالی است. می توانید از آن برای رانندگی در مغازه خود در یک روز ترخیص قبل از تحویل های جدید استفاده کنید.

علاوه بر این ، به شما این امکان را می دهد که یک مشت پیام به گروه مورد نظر ارسال کنید یا هزاران پیام کوتاه به یک لیست کامل ارسال کنید. به علاوه ، یک پنل اس ام اس عالی ، سفارشی سازی پیام متنی خود را بر اساس نیاز مشترکین برای شما آسان می کند.

4. به یک جمعیت شناسی گسترده برسید

از طریق بازاریابی پیامکی ، می توانید با جمعیتی وسیع تماس بگیرید. امروزه تقریباً همه را با تلفن همراه پیدا خواهید کرد. بنابراین به جای تمرکز تنها بر یک استراتژی بازاریابی بر اساس یک بخش از اطلاعات جمعیتی خود ، می توانید همزمان با همه تماس بگیرید. و بهترین قسمت این است که شما حتی می توانید پیامک را برای هر گیرنده شخصی کرده و در عرض چند ثانیه به آنها تحویل دهید.

می توانید پیامک ها را بر اساس رفتار خرید ، موقعیت مکانی و موارد دیگر شخصی سازی کنید. اگر سعی کنید از طریق اشکال دیگر بازاریابی به همان شخصی سازی برسید ، هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت. با این حال ، در پنل اس ام اس انبوه ، می توان آن را بدون هزینه اضافی انجام داد.

5. بسیار هدفمند

ارسال پیامک یک راه عالی برای تعامل با مشتریان است. از آنجا که بازاریابی پیامکی مبتنی بر مجوز است ، شما قبلاً روابط خوبی با آنها برقرار کرده اید. این بدان معناست که آنها یا در حال حاضر مشتری فعلی شما هستند یا یک سرنخ بالقوه هستند.

و این یک واقعیت شناخته شده است که فروش مجدد به مشتریان فعلی آسان تر از به دست آوردن مشتری جدید است. به همین دلیل است که می توانید از پنل اس ام اس برای هدف گیری مشتری فعلی خود استفاده کنید. اکنون که مزایای پنل اس ام اس انبوه را می دانید ، بیایید در مورد نحوه استفاده از آن صحبت کنیم.

معرفی 3 پنل اس ام اس انبوه

EZ Texting :

EZ Texting یک پنل اس ام اس انبوه رایگان است که بستر مناسبی را برای شرکت ها ، مشاغل و سازمان ها در هر اندازه فراهم می کند. با این حال ، نسخه رایگان آن دارای عملکردهای محدودی است-شما می توانید فقط 100 پیام کوتاه در دوره آزمایشی 14 روزه آن ارسال کنید.

یک ویژگی منحصر به فرد در مورد EZ Texting این است که می توانید یک کلمه کلیدی تهیه کرده و آن را به مخاطبان مورد نظر خود تحویل دهید. و سپس ، بینندگان می توانند کلمه کلیدی را برای ارتباط با سازمان پیامک کنند. مزایا آن آسان برای استفاده، تیم پشتیبانی مشتری خوب و معایب دیگران می توانند از کلمه کلیدی مشابه استفاده کنند.

Textedly :

Textedly یک پنل اس ام اس انعطاف پذیر و انبوه است. رابط کاربری زیبایی دارد که استفاده از آن را بسیار آسان می کند. بهترین بخش این است که برای راه اندازی سرویس نیازی به کمک اضافی نیست. هر کاربری دارای تلفن می تواند ثبت نام کرده و از ویژگی های Textedly استفاده کند. علاوه بر این ، به مشترکین اجازه می دهد تا پاسخ دهند و پیام ارسال کنند. مزایا

پشتیبانی مشتری پاسخگو، برای کسب و کارهای کوچکتر مطابقت خوبی دارد و معایب آن صادر کردن مشترکین امکان پذیر نیست.

Atomic SMS — Free Mass Text Messaging :

Atomic SMS Sender یک پنل اس ام اس قابل اعتماد و رایگان است که برای ارائه بازاریابی تلفن همراه با ارسال پیام های متنی انبوه از رایانه شما طراحی شده است. این ابزار دارای مجموعه ای قوی از ابزارهای مورد نیاز برای انجام کارآمد کمپین های پیامکی در یک برنامه است. به طور خلاصه ، این نرم افزار با حداقل تلاش ، نتایج کمپین شما را به حداکثر می رساند.علاوه بر این ، دارای یک رابط بصری است که می تواند به راحتی توسط افراد حرفه ای و مبتدی استفاده شود.مزایا آن .بسیار آسان برای استفاده، نرخ تحویل سریع و معایب آن برای ارسال پیامک نیاز به اینترنت دارد

کلمات پایانی

اکنون می دانید که ارسال پیامک انبوه چقدر می تواند برای تجارت شما مفید باشد. پیام های انبوه دارای مزایای زیادی است و هزینه کمی دارد. استفاده از این استراتژی برای بازاریابی تلفن همراه بسیار عالی است. این می تواند کسب و کار شما را از مزایای بیشتری برخوردار کند تا از رقبای خود متمایز شود.

در پایان ، صدها ارائه دهنده پنل اس ام اس انبوه را در بازار پیدا خواهید کرد. هنگام انتخاب خود مراقب باشید.

 

  • ۰۰/۰۶/۱۴