مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تجارت پیامک انبوه یا پیام رسانی مبتنی بر پیام کوتاه راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است زیرا اثبات شده است که هشت برابر موثرتر از ایمیل است. همچنین به طور متوسط دارای نرخ باز شدن 98٪ است. برای کسانی که می خواهند از قدرت پیام کوتاه استفاده کنند، یک چالش ممکن است مانع شروع بلافاصله شما شود.

چگونه شماره موبایل مشتری را دریافت کنم؟

خواه می خواهید بازاریابی پیامکی انجام دهید، فروش خود را افزایش دهید، یادآوری های قرار ملاقات را تنظیم کنید، پشتیبانی فنی را تبلیغ کنید یا کانال های ارتباطی جدید را جستجو کنید، مهم این است که ابتدا پایگاه داده شماره تلفن همراه مشتریان خود را ایجاد کنید.

نگران نباش این آسان تر از آن است که شما فکر می کنید. ما در این راهنمای کامل برای جمع آوری شماره موبایل مشتری، با نکات برتر و مثالهای زیادی برای راه اندازی ، تمام آنچه را که برای شروع به کار نیاز دارید ، فراهم کرده ایم. بیایید شروع کنیم!

دستگاه ثبت شماره مشتری

دستگاه ثبت شماره مشتری با یک رویکرد هوشمندانه و آنلاین، شماره تلفن همراه ثبت شده توسط کارمند یا فروشنده را از طریق اتصال به اینترنت با استفاده از پنل اس ام اس در دفترچه تلفن ثبت می کند. بلافاصله پس از ذخیره شماره تماس مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی، یک پیام کوتاه خوش آمد گویی(استقبال) که می تواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد، به تلفن همراه مشتری پیامک می شود.

توجه داشته باشید که متن پیامک هایی که ارسال کرده اید می تواند سفارشی شود و همچنین می توانید از شماره ذخیره شده در پنل اس ام اس خود برای اهداف بازاریابی و فروش در آینده استفاده کنید. با استفاده از دستگاه ثبت شماره مشتری، می توانید با اطمینان و احترام شماره تلفن مشتریان را جمع آوری کرده و برای اطمینان از فروش بیشتر پیام های متنی انبوه برای آنها ارسال کنید تا از محصولات جدید و جشنواره های فروش مطلع شوند.

مسابقات پیامکی
خواه یک فروشگاه تجارت الکترونیکی، خرده فروش، کلینیک، آرایشگاه یا تاکسیدریم باشید، کسب و کار شما می تواند یک رقابت را برگزار کند. مسابقات پیامکی یکی از ساده ترین راه های جمع آوری تأییدیه و شماره مشتری است. آنها به راحتی یک شماره تلفن همراه اختصاصی دارند که مشتریان می توانند برای وارد کردن پیامک ها یا پاسخ های پیامکی را ارسال کنند.در ازای شماره موبایل مشتری پاداش دهید. اطمینان حاصل کنید که غیرقابل مقاومت است ، بنابراین مشتریان تشویق می شوند که جزئیات خود را برای یک فرصت برنده مبادله کنند به یاد داشته باشید ، جزئیات تلفن همراه یک شناسه با ارزش است بنابراین مطمئن شوید که جایزه رقابت شما ارزش تبادل را دارد!

کمپین های کلمات کلیدی

مشابه مسابقات پیامکی برای برد ، کمپین های کلمات کلیدی یکی دیگر از روشهای عالی برای تشویق مشتریان به تبادل شماره موبایل است. به جای یک رقابت ، این می تواند برای یک پیشنهاد تبلیغاتی یا تخفیف خاص باشد. علاوه بر این ، می توانید از کلمات کلیدی مختلف در یک شماره یا کد کوتاه (نسخه کوتاه 5-6 رقمی یک شماره طولانی) برای کمپین های مختلف استفاده کنید، بسته به این که چه کسی را هدف قرار دهید.

شبکه های اجتماعی
همانطور که در مسابقات پیامکی مشاهده کردیم ، پست های اجتماعی یا تعاملات مشابه می توانند هنگام جمع آوری شماره مشتری عملکرد فوق العاده ای داشته باشند. توییتر ، لینکدین ، فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و حتی تازه واردانی مانند تیک‌ تاک می توانند یک روش واقعا عالی برای ارتباط با افراد علاقه مند یا مشاغل باشند.

از مسابقات مسابقات پیامکی ، کمپین های کلمات کلیدی ، دستگاه ثبت شماره مشتری تا پخش زنده ، نظرسنجی ها ، داستان ها ، تبلیغات - به راحتی می توان از این کانال ها برای تشویق فالوئرها برای ثبت نام در لیست مخاطبین شما استفاده کرد. واقعاً به خود شما بستگی دارد که نوع مناسب محتوایی را ارائه دهید که این تبادل را تسهیل کند. و اطمینان حاصل کنید که کانال خود را عاقلانه انتخاب کنید!

مبادله را انجام دهید
همیشه اطمینان حاصل کنید که وقتی چیزی با ارزش را می خواهید ، ارزش آن را برای او بگذارید. چه چیزی است که تجارت شما می تواند فراهم کند که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ارائه دهد؟ و چگونه می توانید آن را مقیاس بندی کنید تا به پرورش رابطه با یک سرنخ یا مشتری کمک کند؟

اگر مثلاً مشاغل B2B هستید ، آیا می توانید بینش های ارزشمندی در صنعت ارائه دهید که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ارائه دهد؟ پشت این فرم دروازه ، آن را در یک کتاب الکترونیکی قرار دهید. این به شما کمک می کند تا مشتریان برای ثبت نام و مبادله شماره موبایل خود برای دسترسی به آن ترغیب شوند.

نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان
همه ما باید این یکی را بدانیم! خدمات آزمایشی یا آزمایشی رایگان خود را ارائه دهید ، خصوصاً اگر در بخش تجارت با کسب و کار (B2B) فعالیت می کنید ، مشاغل SaaS هستید یا به اشتراک ها اعتماد می کنید.

هنگام ثبت نام مشتریان ، شماره تلفن همراه آنها را با استفاده از فرم آنلاین در وب سایت خود جمع کنید. اگر آنها می توانند در مکان دیگری ، مانند یک رویداد ، یا از طریق ویترین مغازه ثبت نام کنند ، از علامت هایی مانند "اگر به یک نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان خدمات ما علاقه مندید ، به + XXXXXX پیامک ارسال کنید" استفاده کنید.

حضور در رویدادها
رویدادها و کنفرانس ها می توانند یک فرصت عالی برای جمع آوری جزئیات از مخاطبانی باشند که از قبل به آنچه که تجارت شما می تواند علاقه مند باشد علاقه مند هستند. رویدادها ممکن است گران باشد ، بنابراین با دقت انتخاب کنید ، اما همچنین به دنبال رویدادهای کوچکتر باشید که می توانید حمایت مالی کنید.

از برخی از تکنیک های بالا - دستگاه ثبت شماره مشتری،مسابقات ، کتاب های الکترونیکی ، مجانی یا تخفیف - استفاده کنید تا بازدید کنندگان رویداد را تشویق کنید تا در ازای دریافت چیزی ارزشمند ، از جزئیات خود جدا شوند. به دنبال این رویداد ، یک پیام کوتاه با پیشنهاد دیگری ارسال کنید یا از تخفیف یا مجانی دریافتی در این رویداد بازخورد بخواهید.

  • ۰
  • ۰

کلمه نوروز، به معنی روز جدید است. هجی و تلفظ آن ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. نوروز اولین روز بهار است و در روز اعتدال بهاری نجومی جشن گرفته می شود، که معمولاً در 21 مارس رخ می دهد. این جشن به عنوان آغاز سال جدید توسط بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان جشن گرفته می شود و بیش از 3000 سال در بالکان ، حوزه دریای سیاه ، قفقاز ، آسیای میانه ، خاورمیانه و سایر مناطق جشن گرفته می شود. نوروز یک جشن اجدادی است که اولین روز بهار و تجدید طبیعت را رقم می زند. این ارزش های صلح و همبستگی بین نسل ها و درون خانواده ها و همچنین آشتی و همسایگی را ارتقا می بخشد ، بنابراین به تنوع فرهنگی و دوستی بین مردم و جوامع مختلف کمک می کند. نوروز بر اساس احترام متقابل و آرمان های صلح و حسن همجواری در تقویت روابط بین مردم نقش بسزایی دارد.

در ادامه قصد داریم جدیدترین پیامک تبریک عید نوروز 1400 را عرضه کنیم:

***************** پیامک تبریک عید نوروز 1400 ***************

دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان...
عید نوروز بر شما مبارک 

********************************

در شکفتن جشن نوروز برایت در همه سال سر سبزی جاودان و شادی
اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت های خدادادی آرزومندم.
سال نو مبارک 

********************************

چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت... راستی مگر هر شخصی احساس نمی کند
که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟
نوروز مبارک

********************************

عقل تکرار را نمی پذیرد ، اما احساس آری
طبیعت نیز دوستدار تکرار است
طبیعت را ساخته اند از تکرار
تکرار بهار مبارک . . .

*************** اس ام اس تبریک عید نوروز 1400 ***************** 

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب
زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .
پیشاپیش عیدتان مبارک

********************************

نوروز فرصتی است برای اغازی دوباره
فرصتی برای پاک کردن کدورت ها و غصه ها
دوباره ساختن پل های پشت سر
و امیدی دوباره به شقایق ها
نوروز مبارک

********************************

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
نوروز مبارک

********************************

در شگفتن جشن نوروز برایتان سرسبزی ، خرمی و اندیشه ای پویا از درگاه خداوند آرزومندم

  سال نومبارک

********************************

امیدوارم سال جدید بهترین سال زندگی شما باشد.امیدوارم همه رویاهایتان به حقیقت بپیوندد و تمام آرزوهای شما برآورده شود!
سال نو مبارک

********************************

یک سال دیگر گذشت و یک سال دیگر فرا رسیده است. برای شما آرزو می کنم که با هر سال ، به همه رویاهای خود برسید 
عید نوروز مبارک

********************************

برای مشاهده سایر پیامک های تبریک عید نوروز 1400 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پیامک تبریک عید نوروز 1400

  • ۰
  • ۰

اداره یک سالن زیابی و آرایشگاه در سالیان اخیر با مشکلات زیادی همراه بوده است. برای تسلط بر بازار، باید کاری متفاوت انجام دهید. پیامک یا SMS می تواند به شما کمک کند صندلی ها و صندوق های پول را پر نگه دارید. وقت شما ارزشمند است و شما نمی توانید دور هم بنشینید و منتظر حضور مشتریان باشید. هر صندلی خالی - عدم حضور مشتری - نمایانگر فرصتی از دست رفته است. و هر ساله هزینه هنگفتی را بر کسب و کار تحمیل می کند.

اما اکنون، به لطف قدرت ارسال پیامک گروهی و انبوه از طریق پنل اس ام اس، انتظارها به پایان رسیده است. هزینه ارسال یک پیامک ساده فقط چند ریال است، با این وجود می تواند نرخ عدم حضور مشتری را بیش از 30 درصد کاهش دهد. این سریعترین و موثرترین روش برای اطمینان از حضور مشتریان در هنگام رزرو وقت قبلی است. همچنین شروع کار با پنل اس ام اس سالن زیبایی برای کسب و کار شما بسیار آسان است.

از طریق پنل اس ام اس سالن زیبایی می توانید به راحتی برای همه مشتریان خود پیام متنی و صوتی ارسال کنید. از پنل پیامکی سالن زیبایی می توان برای افزایش فروش، جذب مشتری جدید، تأیید قرار ملاقات، تعامل با مشتری و ارائه خدمات به مشتری استفاده کرد. این می تواند یک فرصت تجاری خارق العاده برای شما و سالن شما باشد. در صورت داشتن تخفیفات ویژه می توانید به مشتریان اطلاع دهید. همچنین می توانید زمان لغو مشتری را به اطلاع سایر مشتریان برسانید، بدین ترتیب آنها را ترغیب به رزرو حتی درصورتی که قصد مایل به انجام این کار نیستند، می کنید.

هنگام داشتن آرایشگاه یا سالن زیبایی، می توانید به مشتریان بگویید که آرایشگر خاص آنها برای تعطیلات چه زمانی به تعطیلات می رود، این امر باعث می شود هرگونه سردرگمی هنگام رزرو جلوگیری شود. ارسال پیام کوتاه برای سالن های زیبایی و زیبایی روشی سریع و کارآمد است تا به مشتریان خود بگویید چه خبر است، چه آنلاین و چه آفلاین. پیام کوتاه روش بسیار موثرتری برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

پنل اس ام اس سالن زیبایی چه مزایایی به همراه دارد؟

یادآوری های قرار ملاقاتها: در حالی که هزینه های اداری خود را کاهش می دهید در عین حال می توانید از عدم حضور مشتریان هم چلوگیری کنید. پیام متنی دو طرفه ارتباطی دو طرفه است. می توانید تأیید، لغو یا برنامه ریزی مجدد قرارها را برای مشتریان میسر کنید، این مورد به شما در بهبود بهره وری و سودآوری کمک می کند.

برنامه ریزی خودکار: با ارسال خودکار پیامک یادآوری می توانید آستانه هایی را تنظیم کنید که به طور خودکار برای مشتریانی که برای قرار ملاقات وقت گرفته اند، پیامک یادآوری یا حتی تخفیف ارسال شود.

تبلیغات فروش: برای پر کردن صندلی های خالی و افزایش فروش، فوراً تخفیف و پیشنهادات محدود ارسال کنید. پیامک انبوه راهی سریع و مقرون به صرفه برای دستیابی به هزاران مشتری تنها با یک کلیک است.

بازاریابی پیامکی: خدمات جدید را تبلیغ کنید ، بازدید از سالن یا وب سایت خود را افزایش دهید و تعامل مشتری را افزایش دهید. پیام های متنی نرخ باز شدن (98٪) نسبت به ایمیل (22٪) و پست الکترونیکی (4٪) را ارائه می دهند ، درصورت نیاز به دسترسی به مشتریان ، آنها را به بهترین انتخاب تبدیل می کند. بعلاوه ، وقتی از اعداد اختصاصی و کلمات کلیدی استفاده می کنید، به راحتی قابلیت خودکارسازی وجود دارد.

شرح وظایف کارمندان: برای ارسال فقط یک پیام به کل کارکنان خود از پیامک استفاده کنید. یا یادآوری های خودکار تنظیم کنید، تا کارکنان شما همیشه بدانند که چه موقع و کجا مورد نیاز هستند.

در این مقاله ابتدا از نقش پنل اس ام اس سالن زیبایی صحبت کردیم و تعریف جامعی از آن بیان نمودیم و سپس مزایای کلیدی پنل پیامکی سالن زیبایی را شرح دادیم. همچنین گفتیم با استفاده از سامانه پیامکی در حوزه سالن زیبایی و آرایشگاه ها می توانید هزینه های جاری را به نحو چشمگیری کاهش داده و مشتریان بیشتری را جذب کرده و سود سرشاری را بدست آورید.

 

  • ۰
  • ۰

تبلیغات پیامکی یک روش عالی برای ارتباط کسب و کارها با مشتریان در مورد معاملات ، تبلیغات ، رویدادهای آینده و سایر پیشنهادات و فرصت ها است. این همچنین یک بستر ارتباطی کم استفاده با نتایج بالقوه و عالی است. ممکن است در مورد این که چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم چیزی شنیده باشید. پیامک تبلیغاتی پیامی است که توسط یک برند به منظور جلب توجه مشتریان و آگاه نمودن آنها از محصولات جدید و تخفیف ها ارسال می شود.لازمه فرستادن پیامک تبلیغاتی وجود پنل اس ام اس است تا لیست مشتریان خود را یکجا در پنل پیامکی بارگزاری کنید و ارسال پیامک انبوه را بر اساس ارسال منطقه ای، کدپستی، سن و جنسیت و مشاغل انجام دهید. SMS مخفف "سرویس پیام کوتاه" است که اصطلاحی برای پیام کوتاه است.
این آمار ارائه شده توسط Law’s April 2018 TCPA بررسی کنید:

  • 99٪ پیام های متنی باز می شوند
  • 90٪ در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند
  • 40٪ در عرض 15 دقیقه پاسخ می دهند

این اعداد را با نرخ باز 20٪ ایمیل که نرخ پاسخ بسیار پایین است مقایسه کنید و می توانید ببینید که چرا تبلیغات پیامکی یکی از روش های بازاریابی است که مشاغل باید از آن برای برقراری ارتباط با مشتری و داشتن ذهنیت برتر استفاده کنند.
مزایای تبلیغات پیامکی چیست؟
مزایای ارسال پیامک بسیار زیاد است. سرعت ، دستیابی و توانایی آن برای کاهش سر و صدای بازاریابی، آن را به یک بستر محبوب برای بازاریابان در تمام صنایع تبدیل کرده است. برخی از جذاب ترین جنبه های پیام کوتاه عبارتند از:
متن ها 99٪ نرخ باز شدن دارند. 89٪ مردم دوست دارند با مشاغل پیام کوتاه ارسال کنند. چشم انداز فروش هایی که برای آنها پیامک ارسال می شود 40٪ بیشتر از کسانی که پیام متنی دریافت نمی کنند تغییر شکل می دهند.
به همین دلایل، تبلیغات پیامکی ابزاری عالی برای کمک به مشاغل است که میزان پاسخ و تعامل خود را افزایش می دهند، بازدیدها را به فروش، برنامه ریزی و تأیید قرارها، جمع آوری بازخورد ارزشمند مشتری و اشتراک اطلاعات حساس به زمان ، تبدیل می کنند.
اگر مشاغل کوچکی داشته اید و می خواهید مطمئن شوید که یادآوری ها ، فاکتورها و تبلیغات ملاقات توسط مشتریان شما واقعاً دیده می شوند ، پنل اس ام اس راهی عالی برای انجام آن هستند. می توانید از پنل پیامکی برای ارسال پیام شخصی به مشتریان خود استفاده کنید ، یا می توانید آنها را تنظیم کنید تا به صورت خودکار متن را بر اساس تقویم رزرو ، لیست بازاریابی یا موارد مشابه ارسال کنند. حتی بهتر، با تمام سامانه پیامکی های، مشتریان شما می توانند مستقیماً به شما پیام کوتاه دهند.
چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم با بازاریابی پیامکی انبوه
مراحل بسیار ساده می باشند؛ لیست مخاطبین خود را در پنل اس ام اس بارگذاری کنید، پیام خود را پیش نویس کنید و پنل پیامکی که آن را فوری تحویل می دهد. ارسال پیام کوتاه انبوه به دستگاه های تلفن همراه به شما امکان می دهد به مصرف کنندگان خاصی دسترسی پیدا کنید که ارتباطات سنتی بازاریابی به راحتی نمی توانند از آنها استفاده کنند. چطور اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنیم به شرح ذیل است:
1. لیست مخاطبین خود را در سامانه پیامکی بارگذاری کرده و پیام خود را از طریق داشبورد تهیه کنید. 2. روی ارسال کلیک کنید و پیامهای شما فوراً ارسال می شوند و برای دستیابی به مشتریان تضمین می شوند. 3. از طریق داشبورد گزارش و تجزیه و تحلیل، مشاهده کنید که کمپین پیام کوتاه متنی شما چقدر موفق بوده است.
به یک سرویس پیام رسان متنی انبوه و قابل اعتماد اعتماد کنید که بسیاری از شرکت های جهانی در گذشته و همچنین حال حاضر به آن اعتماد کرده اند.

منابع:

https://www.vingle.net/posts/3598769

https://tablo.com/how-to-send-promotional-sms/amwzsh-qdm-bh-qdm-chtwr-pymkh-tblygty-bfrstym