مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

اگر شغل شما به منطقه خاصی ارتباط داشته باشد ، این بدان معناست که مشتریان شما مردم محلی هستند ، ایده آل است که هزینه ارسال پیام های فوری را محدود به آن فضا کنید تا هزینه کرد شما به بهینه ترین شکل ممکن باشد. با استفاده از این ظرفیت در پنل اس ام اس ، می توانید تعداد لازم پیامک را که به کد پستی منطقه ایده آل مشخص شده که زیر مجموعه های این کدها در پایگاه اطلاعات پنل اس ام اس موجود است، ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای در بازاریابی پیامکی کلید دستیابی به مخاطبان هدف و جذب بسیاری از مشتریان جدید است. ارسال اس ام اس منطقه ای به شما این امکان را می دهد که با استفاده از هدف گیری منطقه و شعاع مورد نظر، مشتریان خود را انتخاب کرده و در زمان و مکان مناسب پیامک تبلیغاتی خود را برای آنها ارسال کنید.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای شامل 3 روش است که عبارتست از ارسال با کدپستی، ارسال بر اساس شهر و منطقه، ارسال با پیش شماره که در ادامه قصد داریم هر کدام را توضیح دهیم.

1. ارسال با کد پستی

این سازمان با مشارکت مدیر سازمان نامه نگاری قابل حمل و استفاده از چارچوب انتقال رسانه برای ارسال پیام های جمعی ، احتمال دارد که به همه مقادیر پویا و همه کاره قلمرو ، کد پستی یا شهر تصمیم شما پیامک ارسال کند. با ثبت 4 رقم در یک طرف کد پستی محل سکونت یا محیط کار خود در منطقه یا شهر ایده آل، می توانید پیام های فوری خاصی را به تمام شماره های پویا در و اطراف این فضا ارسال کنید.

نکته مثبت ارسال وابسته به کد پستی در پنل پیامکی این است که از هدر دادن هزینه های تبلیغاتی خودداری کنید و از هزینه های اختصاص داده شده برای تبلیغات استفاده کنید.

مثال: در صورتی که در حال تأسیس سازمان یا موسسه دیگری هستید یا مکانی برای کمک دارید، ایده آل ترین رویکرد برای تبلیغ در منطقه یا فضای خاصی از محیط کار شما است.

2. ارسال بر اساس شهر و منطقه

در سامانه پیامکی ، امکان انتخاب منطقه و مناطق روستایی ، حتی جوامع کوچک شهری ، برای ارسال پیامک به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در مدت زمان طولانی وجود دارد و شما به پایگاه اطلاع رسانی نزدیک می شوید. مقادیر همه جوامع شهری کشور. به طور کلی مناطق متناسب با برنامه مالی شما را انتخاب کنید.

مزایای ارسال بر اساس شهر و منطقه: شهر خود را انتخاب کرده و هرچه بیشتر پیامهای فوری برای افراد ساکن در آنجا ارسال کنید.

3. ارسال با پیش شماره

پیش شماره های موبایل ، به ویژه تلفن همراه اول، انتخاب مناسبی برای افراد برای انتخاب یک موقعیت شغلی و ارسال پیام های فوری ویژه به آنها است ، این سرویس در سامانه پیامکی قابل دسترسی است و مشتریان زیادی از آن برای ارائه خدمات و موارد خود استفاده می کنند.

مزایای ارسال با استفاده از پیشوند شماره های موبایل: شغل ها و مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید.

  • ۰۰/۰۶/۲۳