1.ساخت و تهیه ویدیو
ویدیو مانند طوفان شبکه های اجتماعی را گرفته است . 80 درصد مشتریان معمولا در فضای آنلاین بعد از دیدن ویدیو هایی که به معرفی محصولات میپردازند اقدام به خرید می کنند . لازم نیست ساخت ویدیو را در حد حرفه ای یاد بگیرید . حتی اگر ابتدایی ترین ها را هم بلد باشید به شما کمک بزرگی در پیشبرد اهدافتان خواهد کرد .
2. سئو و Sem
داشتن ابتدایی ترین دانش هم درباره ی این دو برای هر دیجیتال مارکتری ضروری است . برای داشتن هر گونه موفقیتی در زمینه ی دیجیتال داشتن اندک دانش لازم است .
3.تولید محتوا
مهم ترین و باارزش ترین بخش دیجیتال مارکتینگ به بخش تولید محتوای آن اختصاص دارد . این بخش تعیین کننده ی جذب و نگهداشتن مشتری است . محتوا هر چقدر گیرا تر باشد به جذب مشتری کمک می کند . شایان ذکر است که به این مهم توجه داشته باشید ،نوع محتوا باتوجه به شبکه اجتماعی که باهاشون کار می کنید متفاوت است .
4.آنالیز داده ها
ابزار های تحلیل وب و شبکه های اجتماعی برای کاربر ها و کاربرد های مختلف وجود دارد . اما اینکه بدانید با توجه به شبکه ی اجتماعی که دارین از کدام ابزار تحلیل استفاده کنید نکته ای است که باید به آن توجه فرمایید .
5.برنامه ریزی و تفکر براساس دیزاین
لازمه ی این امر این است که شما زیاد طراحی و دیزاین های مختلف را دیده باشین . باید درک درستی از نگاه مشتری داشته باشید . اندک کار با ابزار هایی مثل فتوشاپ را بلد باشید .
6.داشتن علم تکنولوژی
پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ تکنولوژی و سایت و اپلیکیشن است بهتر است آنهارا در حد نیاز بلد باشید .
7. توانایی متقاعد کردن
اینکه شما بتوانید مشتری ها را متقاعد کنید یک توانمندی ارزشمند هست . پس روی این ویژگی حساب باز کنید و سعی در تقویت آن کنید .
- ۹۹/۰۱/۳۰