مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

پنل اس ام اس بسیج

پیام های متنی انقلابی در ارتباطات شخصی ایجاد کرده و به سرعت تبدیل به کانال اصلی استفاده روزانه ما شده اند. این امر هم برای پایگاه های بسیج نیز صدق می کند. متن ها دارای نرخ خواندن تقریباً کامل 98٪ هستند و به 7.5 برابر بیشتر و 60 برابر سریعتر از ایمیل پاسخ داده می شوند. بزرگترین پایگاه های بسیج کشور، راه حل منحصر به فرد پیام کوتاه را مورد اعتماد می دانند زیرا به آنها قدرت ارسال پیام کوتاه، همراه با ابزار قدرتمند هدف گیری و اتوماسیون را می دهد تا پایگاه بسیج شما را راضی نگه دارد.

پنل اس ام اس بسیج توانسته است در اطلاع رسانی اخبار و جلب مشارکت بسیجیان عزیز در سراسر پایگاه های بسیج کشور نقش موثری را ایفا کند. سامانه پیامکی بسیج دانشجویی به عنوان یک وسیله ارتباطی ارزان و ساده سعی دارد نشان دهد با کمترین هزینه هم می توان یک اطلاع رسانی درست و موثر داشت.

اهداف سامانه پیامکی بسیج دانشجویی عبارتست از:

این امکان را فراهم کرده که پیام های مناسبتی را به صورت خودکار برای اعضا بفرستد. دریافت پیامک در روزهای خاص را به افراد یادآوری کند و با پاسخگوی خودکار پیامکی به ارائه اطلاعات درخواستی به افرادی بپردازد که پاسخ فوری می خواهند.

مزایای پنل پیامکی بسیج عبارت از:

ارسال خودکار پیامک ها، اطلاع رسانی، برگزاری آزمون ها، اطلاع رسانی دوره های آموزشی و اردوها، امکان انجام نظرسنجی و ...

پنل اس ام اس ابزار قدرتمند خدمات رسانی هر سازمانی است. سامانه پیامکی بسیج به شما امکان می دهد پیام های متنی تلفن همراه را برای هشدارها ، رویدادها، اطلاعیه ها و اعلان ها ارسال کنید. برقراری ارتباط با مخاطبین خود را آسان و کارآمد می کند. 98٪ از کل پیام های متنی در عرض سه دقیقه خوانده می شوند. از بستر پنل ارسال پیامک برای ارسال پیام های متنی گروه جمعی استفاده کنید.هر شماره تلفنی را که می خواهید دریافت کنید و به راحتی تمام پیام های خود را ارسال و پیگیری کنید. با استفاده از ویژگی Inbox رایگان ما در زمان واقعی با مشتریان خود پیامک ارسال کنید. هزاران مخاطب خود را به راحتی با یک دکمه ساده بارگذاری کنید. یا سریعاً شماره تلفن ها را با ویژگی آسان برای استفاده از متن برای پیوستن جمع آوری کنید.

منبع:

https://hamkaransms.com/Blog/basij-sms-panel-student-basij-sms-system-3096/

  • ۰۰/۰۲/۰۳