مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

در قسمت اول و دوم مقاله ی "استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکارهای کوچک و نوپا" به معرفی 6 استراتژی بازاریابی دیجیتال پرداختیم که هر کسب و کار کوچکی که فکر گسترش تجارت آنلاین خودشه باید به اونا توجه داشته باشه. در ادامه می خواهیم چهار استراتژی برتر دیگه در زمینه بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک را شرح بدیم پس با من همراه باشید:

بازاریابی ایمیل انجام دهید،اما ایمیل های کور ارسال نکنید
برای رشد شغل خود، پایگاه داده ایمیلی خریداری نکنید، هرگز به ایمیل های خریداری شده ایمیل ارسال نکنید، این عمل هرگز جواب نمی دهد، فقط اتلاف وقت و هزینه است که این نیز ممکن است باعث به از بین رفتن اعتبار برند و دامنه شما شود.

با این وجود ، بازاریابی ایمیلی بسیار قدرتمند و مقرون به صرفه است، بنابراین سعی کنید با ایجاد گزینه اشتراک در صفحه وب ، شناسه های ایمیل را بدست آورید، یک یا دو بار در ماه برای آنها خبرنامه استاندارد ارسال کنید.
به یاد داشته باشید ، خط  Subject هنگام ارسال خبرنامه نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین هنگام ایجاد خط موضوع خلاق باشید.

از تبلیغات رایگان استفاده کنید و با دقت خرج کنید
هر جا که سایت تبلیغاتی رایگان است ثبت نام کنید، مطالب زیبا را با تیتر جذاب در آن قرار دهید تا افراد بیایند و سایت شما را بررسی کنند. برای تبلیغات پول ندهید، مگر اینکه پول زیادی برای هزینه کردن در تبلیغات داشته باشید، به یاد داشته باشید که مبلغ اندک پول ممکن است نتیجه ای به همراه نداشته باشد.

نقشه سایت و فید Rss ایجاد کنید
نقشه سایت ایجاد کنید و در Google Webmaster & Bing Webmaster ایجاد کنید ، به این ترتیب صفحه وب شما در موتور جستجوی Google و Bing ایندکس می شود.

همچنین برای فهرست بندی سریع از "واکشی به عنوان google" و "fetch as bing" برای همه صفحات اصلی استفاده کنید ، فید RSS خود را در "feedburner" ارسال کنید

بازاریابی اینستاگرام برای جذب خریداران پیرو مد روز
بازاریابی اینستاگرام می تواند برای مشاغل کوچک مناسب باشد، به خصوص اگر با محصولات شیک و مد روز سر و کار دارید، دلیل آن هم بروز رسانی سریع است، در بازاریابی اینستاگرامی تصویری که شما ارسال می کنید نقش کلیدی در موفقیت هر پست دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که خلاقیت خود را دارد. واقعاً خوب است که بیننده را مورد توجه قرار دهید و یک مخلوط محتوای کوچک با # هشتگ ارسال کنید، از هشتگ درست استفاده کنید.

اگر تمام تاکتیکهای فوق را در مورد بازاریابی دیجیتال اعمال کنید، مطمئناً تجارت شما به صورت آنلاین رشد خواهد کرد، در آمار بازدید کنندگان رشد عظیمی خواهید دید، در نتیجه باعث رشد فروش و سود خواهد شد.

  • ۹۹/۰۲/۲۵