مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه سامانه های پیامکی که به آن پنل اس ام اس هم می گویند. از طریق برنامه کاربردی به افراد در کنار ارسال پیام های تک (مانند رمزهای یک بار ورود و اعلان های تحویل) ، پیام های تعاملی (مانند سرویس های پیام رسان گروهی) و خدمات شماره دریافتی (مانند به عنوان کمپین های بازاریابی تلفن همراه ، رأی دادن یا خطوط اطلاعاتی) امکان ارسال پیام های انبوه پیامکی را هم می دهد. یک ویژگی مشخص در پیام رسانی انبوه پنل های پیامکی این است که مشاغل و سازمان ها می توانند از یک یا چند راه حل برای ارسال و دریافت پیام کوتاه استفاده کنند ، یعنی. یک برنامه تلفن همراه ، یک برنامه نرم افزاری، یک رابط وب همچون پنل اس ام اس و یا یک API SMS را با وب سایت یا سیستم خود ادغام کنید. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. ویژگی حائز اهمیت پنل اس ام اس عبارتست از زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام، ارسال هدفمند بر اساس سن و جنسیت، منطقه و شهر، برگزاری نظر سنجی و قرعه کشی. پنل اس ام اس(https://hamkaransms.com/) باید ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی، سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست باشد.

این رابط راه حل های پیام رسان انبوه با درگاه پیامکی ارائه دهندگان خدمات برای اطمینان از ارسال پیام به شماره تلفن های همراه در هر کجای دنیا اطمینان حاصل می کند. دروازه پیام کوتاه به عنوان یک رله بین اپراتورهای شبکه تلفن همراه و یک ارائه دهنده خدمات برنامه های بی سیم عمل می کند. این درگاه های پیامکی اجازه می دهد تا ترافیک پیام کوتاه از طریق اتصال مستقیم به SMSC (مرکز خدمات پیام کوتاه) از طریق فعالیت شبکه تلفن همراه و سپس بر روی شماره تلفن همراه گیرنده توزیع شود.

با شناسایی نیازهای جدید کسب و کار یا منافع عمومی، استفاده از پنل پیامکی انبوه به طور مداوم در حال پیشرفت است. از مشاغل کلان گرفته تا شرکت های کوچک ، گروه های اجتماعی گرفته تا موسسات آموزشی ، پیام کوتاه انبوه یک راه حل مقرون به صرفه برای مدیریت ارتباطات با گروه های تماس کوچک یا بزرگ ارائه می دهد. قبل از شروع ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه ، توجه به این نکته ضروری است که شما باید از مقررات خاص کشور خود و کشوری که پیامک ارسال می کنید پیروی کنید.

بنابراین پنل اس ام اس انبوه توصیفی برای سرویس های پیام رسانی پیامکی کاربردی به شخص است. این به طور خاص به ارسال تعداد زیادی پیام کوتاه به تلفن های همراه گروه از پیش تعیین شده گیرندگان اشاره دارد.

  • ۹۹/۰۶/۱۲