مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

در عصر حاضر تعداد گوشی تلفن همراه از تعداد افراد جهان بیشتر است. این موضوع نشاندهنده ی آن است که به تلفن همراه به عنوان یک کانال بازاریابی فراگیر می توان نگریست. اشتباه است که بگوییم بازاریابی پیامک انبوه دیگر عمرش به پایان رسیده است. در حالیکه در یک دهه گذشته راهکار ثابت مشاغل بزرگ بوده است و روز به روز به محبوبیت بازاریابی اس ام اس انبوه به عنوان موثر ترین و مستقیم ترین کانال ارتباطی بازاریابان افزوده می شود. اما پیامک انبوه چیست؟ و دقیقا بازاریابی پیامکی انبوه چیکار می کند؟

یکی از تاثیر گذارترین روش های بازاریابی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به انبوهی از مخاطبان از طریق بستری نرم افزاری بنام پنل اس ام اس است. با استفاده از پنل پیامکی و قابلیت ارسال پیامک انبوه می توان برنامه های ارسال پیامک ها را در زمان های خاص و یا روزانه به صورت هدفمند برنامه ریزی کرد.

چه چیزی پیامک انبوه را به ابزاری مناسب برای ارتباطات بازاریابی بدل می کند؟

از آنجایی که تحقیقات جدید ادعا می کنند که مردم جهان بیش از پنج ساعت در روز مبهوت در گوشی های تلفن همراه خود هستند، بنابراین بازاریابان باهوش می دانند که بهترین مکان برای دستیابی به مشتریان در همان دستگاه تلفن همراه است. اما با افزایش روزافزون کانال های دیجیتالی مانند Google AdWords و رسانه های اجتماعی، هزینه تبلیغات در این کانال ها به طور فزاینده ای برای مشاغل کوچک و متوسط ممکن نیست.

علاوه بر این، مسدود کردن آگهی رایج تر شده است، با آماری که تخمین زده می شود بیش از 300 میلیون کاربر تلفن همراه در حال حذف تکنولوژی از دستگاه خود هستند. بنابراین، راه حل برای بازاریابان این است که یک کانال کاملاً دست نخورده از اشباع بازار و فناوری های مسدود کننده را هدف قرار دهند. اس ام اس همچنان قابل اعتمادترین صندوق ورودی توسط کاربران تلفن همراه در سراسر جهان است، 98 درصد پیام های متنی خوانده می شود و 90 درصد از آنها در 3 دقیقه اول تحویل داده می شوند. یک پیشنهاد فقط در صورت مورد استفاده قرار می گیرد که قابل دیدن باشد و بازاریابان تصمیم دارند پیام های تبلیغاتی خود را از طریق بستر نشر دهند که تقریباً تضمین شود که پیام باز و دیده می شوند.

چه کسی از بازاریابی پیامکی انبوه استفاده می کند؟
زیبایی بازاریابی پیامکی آن است که هر شغلی، صرف نظر از اندازه و بودجه، می تواند از آن استفاده کند. با گزینه هایی برای ارسال از طریق یک سامانه پیامکی، از طریق ایمیل به پیام کوتاه یا با استفاده از یک API یکپارچه، مشاغل می توانند متناسب با نیازهای بازاریابی خود را ارسال کنند. از بخش بانکی و مالی گرفته تا خرده فروشی و مراکز اقامتی، آموزش از طریق باشگاه های ورزشی و بیمه، سازمان های بزرگ جهانی در حال استفاده از پیامک های انبوه به عنوان ابزاری قدرتمند برای دستیابی به استراتژی بازاریابی خود هستند.

  • ۹۹/۰۳/۳۱