مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

در یک جامعه دیجیتال ، ما بیش از گذشته با تبلیغات بمباران می شویم. گشت و گذار در وب؟ ما با صدها تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات نوار جانبی و فیلم پخش خودکار روبرو شده ایم. تلنگر از طریق کابل؟ میزان تبلیغات در یک ساعت تلویزیون تنها در سال 2018 به کل زمان رسیده است. رسانه های اجتماعی؟ تبلیغات حمایت مالی پست الکترونیک؟ فراموشش کن. طبق گفته VentureBeat ، از هر 10 نفر یک نفر بیش از 1000 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند و تعداد معدودی از ما بخشی از آن جامعه آماری هستیم که پیامهای خوانده نشده آنها به 5 رقم می رسد. حقیقت این است که دنیای بازاریابی دیجیتال اشباع نشده است ، هنوز یک مکان وجود دارد که توجه غیرقابل تفکر خود را به آن جلب می کنیم: پیامک های متنی ما. یک دلیل وجود دارد که بازاریابی پیامکی در سالهای اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. بیشتر افراد بیشتر پیامهای متنی خود را می خوانند.

هنگامی که شما نیازمند ارسال پیام های کوتاه و دقیق به مشتریان، شرکا یا کارمندان هستید، پیامک متنی یا اس ام اس بیانگر روشی مقرون به صرفه، کارآمد و ایمن برای برقراری ارتباط است. تحقیقات نشان داده است که پیام های پیامکی 98٪ نرخ باز شدن دارند و 90٪ متون در 3 دقیقه خوانده می شوند. به عبارت دیگر: این یکی از مستقیم ترین خطوط مربوط به مصرف کنندگان و رهبری بالقوه است ، اما فقط به این دلیل که آنها پیام های شما را می خوانند ، به معنای خرید آنها نیست. پیام های متنی از ویژگی های اصلی احساس احساس مزاحم در درهای فروشندگان درب و در درها برخوردار هستند. در قلب آن ، بازاریابی پیامکی چیزی است که در واقع مصرف کنندگان می خواهند - اما باید درست انجام شود یا شما را به خطر می اندازد که مشتریان خود را آزار دهید.

برای بازاریابی پیامکی نیازمند ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی هستید که لازمه وجود پنل اس ام اس است. پنل اس ام اس نرم افزاری در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد تا به مخاطبان و لیست شماره هایی که دارید پیامک تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید. پیامک تبلیغاتی یا خدماتی شما میتواند معرف بیزینس شما ، یادآوری انجام کاری، معرفی محصول جدید و ... باشد. ویژگی حائز اهمیت درباره ی پنل اس ام اس آن است که به شما اجازه ی زمان بندی برای ارسال و مدیریت پیام را می دهد.

پنل های اس ام اس انواع گوناگونی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز های خود که اصولا به حجم ارسال های پیامک شما در یک بازه زمانی بر می گردد، پنل پیامکی مورد نظرتان را انتخاب کنید . بنابراین ارزش این پنل ها بر اساس تعداد ارسال پیامک است. هر چقدر پنل شما بزرگتر باشد هزینه ی آن بیشتر خواهد بود اما قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد خیلی خوب است و باید توجه داشت که تعرفه ی ارسال پیامک آن کمتر خواهد بود .

اگر در حال حاضر به فکر بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس هستید ، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت خود آورده شده است:

1. ایجاد یک تیم بازاریابی پیامکی. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از استراتژی بازاریابی خود به انواع حرفه ای ها نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین مورد از این نقش ها را پر کنند ، اما شما نیاز دارید: یک کارشناس برنامه بازاریابی پیام کوتاه، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال ، کارشناسان رسانه های اجتماعی ، یک متخصص تبلیغات و موارد دیگر. این عناصر نیاز به هماهنگی دارند و از آنجا که جدول زمانی پیام کوتاه بیشتر می شود ، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کند و به طور مکرر در مورد برنامه ها ، استراتژی ها و اجرای آنها ارتباط برقرار کند. تیم پیام کوتاه شما هرچه کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثر بیشتر خواهید بود.

2. نوشتن پیام های روشن. به این نکته توجه کنید: 160 کاراکتر برای بیان خود دارید. در صورت امکان این کار را با کمتر انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و مختصر است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات ، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های باز استفاده نکنید. نمونه ای از پیام انتهایی ارسال نامه ای است که مشتری ها را به سمت فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه موقع فروش تمام می شود. مشتری برای اینکه یک روز یا یک ماه باشد تصوری ندارد. با دادن یک تاریخ خاص در پایان یا فروش تاریخ انقضاء کوپن ، مشتریان به احتمال زیاد عمل می کنند زیرا شما اطلاعات کافی و انگیزه داده اید.

3. دریافت پیام کوتاه درست در لحظات آخر مثمرثمر است. باز کردن پیام ها به طور متوسط سه دقیقه طول می کشد. پاسخ های مشتری به فروش ، تبلیغات و رویدادهایی که از طریق پیام کوتاه تبلیغ می شوند در مواقعی که انگیزه های لحظه آخری وجود داشته باشد مؤثر هستند. اگر جمعه شب یک رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود یک شام تبلیغاتی دارید، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید، نه صبح.

 

  • ۹۹/۰۶/۰۲