مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

مجله اینترنتی تازه های روز | هر روز با تازه های روز

تازه های روز محبوبترین مجله اینترنتی؛ با اخبار روز،اخبار ورزشی، سبک زندگی،گردشگری، آشپزی، سلامت، فرهنگ وهنر،موفقیت،دانش و فناوری و سرگرمی و خودرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

1.ساخت و تهیه ویدیو

ویدیو مانند طوفان شبکه های اجتماعی را گرفته است . 80 درصد مشتریان معمولا در فضای آنلاین بعد از دیدن ویدیو هایی که به معرفی محصولات میپردازند اقدام به خرید می کنند . لازم نیست ساخت ویدیو را در حد حرفه ای یاد بگیرید . حتی اگر ابتدایی ترین ها را هم بلد باشید به شما کمک بزرگی در پیشبرد اهدافتان خواهد کرد .

2. سئو و Sem

داشتن ابتدایی ترین دانش هم درباره ی این دو برای هر دیجیتال مارکتری ضروری است . برای داشتن هر گونه موفقیتی در زمینه ی دیجیتال داشتن اندک دانش لازم است .

3.تولید محتوا 

مهم ترین و باارزش ترین بخش دیجیتال مارکتینگ به بخش تولید محتوای آن اختصاص دارد . این بخش تعیین کننده ی جذب و نگهداشتن مشتری است . محتوا هر چقدر گیرا تر باشد به جذب مشتری کمک می کند . شایان ذکر است که به این مهم توجه داشته باشید ،نوع محتوا باتوجه به شبکه اجتماعی که باهاشون کار می کنید متفاوت است .

4.آنالیز داده ها 

 ابزار های تحلیل وب و شبکه های اجتماعی برای کاربر ها و کاربرد های مختلف وجود دارد . اما اینکه بدانید با توجه به شبکه ی اجتماعی که دارین از کدام ابزار تحلیل استفاده کنید نکته ای است که باید به آن توجه فرمایید .

5.برنامه ریزی و تفکر براساس دیزاین 

 لازمه ی این امر این است که شما زیاد طراحی و دیزاین های مختلف را دیده باشین . باید درک درستی از نگاه مشتری داشته باشید . اندک کار با ابزار هایی مثل فتوشاپ را بلد باشید .

6.داشتن علم تکنولوژی 

پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ تکنولوژی و سایت و اپلیکیشن است بهتر است آنهارا در حد نیاز بلد باشید .

7. توانایی متقاعد کردن 

اینکه شما بتوانید مشتری ها را متقاعد کنید یک توانمندی ارزشمند هست . پس روی این ویژگی حساب باز کنید و سعی در تقویت آن کنید .

  • ۹۹/۰۱/۳۰